ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104872
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم «پورابراهیمی» در رشت برگزار شد

مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم «پورابراهیمی» در رشت برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "حسین‌علی پورابراهیمی" عصر امروز با حضور مسئولان استانی و جمعی از مردم شهید پرور و مومن گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد.  حجت‌الاسلام محمود ریاضت در این مراسم اظهار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "حسین‌علی پورابراهیمی" عصر امروز با حضور مسئولان استانی و جمعی از مردم شهید پرور و مومن گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمود ریاضت در این مراسم اظهار داشت: گیلانی‌ها در دوران دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید، ایمان و ارادت خود به نظام و انقلاب را ثابت کردند و با بصیرت بالای خود مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: حضور دائم شهید پورابراهیمی در مساجد و هیئات و خدمت به مومنان از انقلابی بودن او نشات گرفته بود، همچنین وی با کمال فروتنی و به صورت گمنام به بندگان خدا خدمت می‌کرد.

سومین سالگرد شهید مدافع ‌حرم «پورابراهیمی» در رشت برگزار می‌شودمراسم دومین سالگرد شهادت سرباز گمنام امام زمان(عج) در رودسر برگزار شد

وی با اشاره به محبوبیت آن شهید بزرگوار در بین دوستان و آشنایان تصریح کرد: شهید پورابراهیمی شهرت گریز بود و همواره با خلوص نیت و تواضع و خشوع با سایران رفتار می‌کرد و همین امر باعث شد که او جایگاه ویژه‌ای بین مردم داشته باشد. 

ریاضت به ولایت‌مداری مردم در طول انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران در این سال‌ها با تمام وجود خود به انقلاب و ولی‌فقیه ابراز ارادت کردند و از هیچ تلاشی برای دفاع از کیان کشور و دستاوردهای نظام اسلامی دریغ نکردند و با حب به اهل بیت(ع) ثابت کردند که اجازه تکرار حادثه کربلا را نمی‌دهند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اکثر شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم نوجوان و جوان بودند بیان کرد: شهید پورابراهیمی علاوه بر حضور در سوریه و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، در سنین نوجوانی نیز با حضور در جبهه‌ها، مقابل بعثی‌ها ایستاد و اجازه نداد که کسی به خاک کشور تعرض کند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ بین حق و باطل هرگز تمام نمی‌شود ابراز داشت: جنگ بین خیر و شر در این دنیا هرگز تمام نمی‌شود و تا قیامت ادامه دارد و امروزه نیز دشمن در میدان جنگی جدیدتر برای نبرد با ما آماده است و ما بایستی همیشه هوشیار باشیم.

ریاضت فضای مجازی و عرصه رسانه را میدان نبرد کنونی دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته دشمن با اسلحه و موشک با ما می‌جنگید اما در حال حاضر در فضای مجازی و عرصه رسانه خود را برای شکست ما آماده کرده است و ضروری است که جوانان با حضور در این عرصه از توطئه‌های آنها جلوگیری کنند. 

استاد حوزه و دانشگاه مشکلات اقتصادی کشور را نتیجه بی‌تدبیری مسئولان عنوان کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی قصد دارند با کارشکنی‌های اقتصادی مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند اما مردم ما همچون گذشته و با بصیرت کامل نقشه‌های آنان را با شکست مواجه می‌کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام و به‌ویژه آمریکایی‌ها قصد دارند با بهانه‌هایی نظیر مذاکره پای خود را به کشور ما باز کنند و اوضاع را همانند قبل از انقلاب کنند اما بایستی بدانند که نظام اسلامی هرگز با حکومت‌های کودک‌کش و گرگ صفت مذاکره نمی‌کند. 

ریاضت با بیان اینکه آمریکایی‌ها آرزوی مذاکره با ایران را باید به گور ببرند تاکید کرد: پاسخ مقام معظم رهبری به نخست‌وزیر کشور ژاپن، پیامی برای رئیس‌ جمهور آمریکا بود تا بداند که ملت ایران همچون گذشته قاطعانه مقابل استکبار و دشمنان می‌ایستد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، مردم انقلابی حاضر در این مراسم با امضای طوماری از آیت‌الله فلاحتی، نماینده ‌ولی‌فقیه در استان گیلان، خواستند که با هنجارشکنان و هتاکان نسبت به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر برخورد قاطعانه کند.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف انقلابی خمام 172 شهید از فرزندان خود را تقدیم اسلام عزیز نمودند تا چادری از سر ناموس شیعه نیفتد ولی متأسفانه در روزهای اخیر امت حزب‌الله شاهد هتک حرمتی از جنس روضه‌های فاطمیه به بانوی خمامی بوده‌اند.

اینجانبان امضاکنندگان ذیل از حضرت‌عالی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان شهید داده گیلان استدعا داریم نسبت به برخورد قاطعانه با عوامل دستور لازم را به دادستان محترم عنایت فرمایید تا کسی جرئت هتاکی به ناموس شیعه را نکند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن