ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 104874
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

شیخ نعیم قاسم: موضع رهبر ایران در قبال آمریکا تاریخی و عظیم است

العالم-لبنان شیخ نعیم قاسم روز جمعه در مراسمی که به مناسبت درگذشت خواهر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در جنوب لبنان برگزار شد، افزود: رهبر ایران با قاطعیت اعلام کرد، گفت وگو تحت فشار مردود است و ترامپ شایسته طرح پیشنهاد نیست زیرا به تعهدات و پیشنهاداتش خیانت می کند. **پیشنهادات به ظاهر خوب آمریکا […]

العالم-لبنان

شیخ نعیم قاسم روز جمعه در مراسمی که به مناسبت درگذشت خواهر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در جنوب لبنان برگزار شد، افزود: رهبر ایران با قاطعیت اعلام کرد، گفت وگو تحت فشار مردود است و ترامپ شایسته طرح پیشنهاد نیست زیرا به تعهدات و پیشنهاداتش خیانت می کند.

**پیشنهادات به ظاهر خوب آمریکا اما بی محتوا

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، آمریکا همواره عناوینی به ظاهر خوب اما بی محتوا انتخاب می کند و از این رو باید پرسید در پرتو ادامه فشار اقتصادی و سیاسی و عدم پایبندی به پیمان ها چگونه گفت و گو امکان پذیر است؟ همانطور که در مورد قضیه فلسطین نیز همواره اعلام می کند باید پای میز مذاکره نشست اما تمام مذاکراتی که از زمان اشغال فلسطین از سوی اسرائیل تاکنون صورت گرفته است، مذاکرات امتیازگیری های پی در پی و گفت وگوی یک جانبه و دیکته های اسرائیل بر طرف مقابل بوده است.

وی تصریح کرد: سلطه جویی آمریکا عامل بحران در جهان است؛ بحران هایی که فقط به مسلمانان و مقاومت محدود نمانده بلکه دامن بسیاری از کشورها را گرفته است.

نعیم قاسم ادامه داد: آمریکا در تمام دنیا مشغول بحران آفرینی است. از ونزوئلا گرفته تا روسیه، چین، کوبا، کره شمالی و جمهوری اسلامی ایران. آمریکا حامی نظام های استبدادی در خلیج فارس است که در یمن مرتکب جنایت و کشتار می شوند.

وی با اشاره به خبر اخیر روزنامه های آمریکایی در ارتباط با فاش شدن برخی گزارش های محرمانه یادآور شد، براساس این گزارش ها، سرویس اطلاعاتی آمریکا از سال ۲۰۱۲ میلادی یعنی کمتر از یک سال پس از آغاز جنگ در سوریه سخت در تلاش برای گردآوری داعش و القاعده از سراسر دنیا بود و این گروه‌ها توانستند با استقرار در سوریه و عراق، بخشی از مقاصد آمریکا را اجرایی کنند.

**آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل بحران آفرینی در جهان هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، این آمریکا و اسرائیل هستند که بحران آفرینی کرده و سپس اعلام می کنند مقاومت ممنوع است به این دلیل که عامل از بین بردن ثبات است، حال آنکه دلیل اصلی بی ثباتی در منطقه حمایت آمریکا از عربستان سعودی و امارات متحده عربی است که یمن را به بهانه های واهی اشغال کرده اند و سپس این سئوال را مطرح می کنند که چرا مردم یمن به مبارزه برخاسته اند؟ چرا از پهباد استفاده می کنند؟ چرا مقاومت از آنان حمایت می کند؟

وی ادامه داد: مقاومت مشروع شایستگی خود را در سراسر منطقه در یمن، فلسطین و لبنان، سوریه و عراق ثابت کرده است و جمهوری اسلامی ایران نیز با شعار نه شرقی و نه غربی به برکت مقاومت از ۴۰ سال پیش به دست حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد.

نعیم قاسم افزود: امروز دوران ترساندن و تهدید و تسلیم شدن به سر آمده است زیرا با وجود مقاومت دیگر تهدید تاثیری نخواهد داشت؛ امروز در دوره ای به سر می بریم که با قبل تفاوت دارد؛ مرحله ای که در آن مقاومت به آزادی و عزت پاسخ مثبت داده و به اسرائیل و آمریکا و نقشه هایشان نه می گوید.

وی یادآور شد: امروز آمریکا "معامله قرن" را مطرح کرده است اما باید بداند به اهداف خود نخواهد رسید زیرا با وجود مقاومت امکان پیروزی و تحقق دستاورد برای آن امکان پذیر نیست و دیگر نمی تواند ملت های منطقه را شکست دهد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: لبنان با سه ضلع ارتش، ملت و مقامت دستاوردهای بزرگی را به ثمر رساند و ما با وجود صداهایی که در اعتراض به مقاومت و سلاح آن شنیده می شود، همچنان در صف مقدم دفاع از آب و خاک خود باقی می مانیم تا تمام مناطق اشغال شده از سوی اسرائیل را آزاد کنیم، بنابراین کسانی که نمی خواهند مبارزه کنند، آزادند اما اینکه کشور را تحت عناوین مختلف به سمت تسلیم شدن سوق دهند با حضور مقاومت امکان پذیر نخواهد بود و ما به مقاومت خود برای آزادی سرزمینمان ادامه خواهیم داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن