ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104875
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۲۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله گسترده ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا

حمله گسترده ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی مدعی شد که حملات گسترده‌ای را به صنعا انجام داده و طی آن مواضع جنبش انصارالله را هدف قرار داده است. هنوز از حجم ویرانی‌ها و تلفات غیرنظامیان خبری منتشر نشده است. ائتلافی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی مدعی شد که حملات گسترده‌ای را به صنعا انجام داده و طی آن مواضع جنبش انصارالله را هدف قرار داده است.

هنوز از حجم ویرانی‌ها و تلفات غیرنظامیان خبری منتشر نشده است.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن به رأس قدرت، هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. مسئولان نزدیک به جنبش انصارالله می‌گویند از زمان آغاز این حملات بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند. روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی  شمار افراد کشته‌شده در این جنگ را نزدیک به ۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

همچنین یونیسف اخیرا در گزارشی ضمن هشدار درباره اوضاع غیرنظامیان در یمن گفت که هر دو ساعت یک مادر و 6 نوزاد یمنی جان خود را از دست می دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن