ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104939
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

فیملی از درگیری های شدید در جنوب عربستان

العالم ـ یمن در حمله نیروهای یمنی به مواضع ارتش سعودی در جیزان و نیز در مقابل جبل قیس در جیزان واقع در جنوب عربستان درگیری های شدیدی روی داد. صحنه هایی که ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن منتشر کرد، درگیریهای شدید با استفاده از سلاح های سنگین و نیمه سنگین را نشان داد. استفاده […]

العالم ـ یمن

در حمله نیروهای یمنی به مواضع ارتش سعودی در جیزان و نیز در مقابل جبل قیس در جیزان واقع در جنوب عربستان درگیری های شدیدی روی داد.

صحنه هایی که ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن منتشر کرد، درگیریهای شدید با استفاده از سلاح های سنگین و نیمه سنگین را نشان داد.

استفاده از موشک ها علیه استحکامات عربستان توسط نیروهای یمنی زمینه پیشروی سریع به سمت مواضع نظامی سعودی ها پس از شکست نظامیان عربستان و مزدوران آنها را فراهم کرد؛ این امر به طور گسترده در سیطره بر مواضع عربستان نقش داشت.

شدت درگیری ها به نجران نیز کشیده شد پس از آنکه یمنی ها حمله گسترده ای علیه مواضع سعودی در مربع شجع آغاز کردند و همزمان با آن پیشروی ارتش عربستان و مزدورانش درمقابل پایگاه السدیس را ناکام گذاشتند و خسارتهای گسترده جانی و تجهیزاتی به آنها وارد کردند و سلاح های متنوع به غنیمت گرفتند.

در عسیر نیز یگان مهندسی موفق شد برخی پایگاه های نظامیان سعودی در منطقه الربوعه را منفجر کند که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان انجامید.

همچنین یگان موشگی نیز یک زره پوش سعودی در مقابل گذرگاه علب را هدف قرار داد که به انهدام آن و کشته شدن سرنشنیانش انجامید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن