ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104951
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
  • 444 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف سعودی یک روستا را در غرب یمن آتش زد+تصاویر

ائتلاف سعودی یک روستا را در غرب یمن آتش زد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در تازه‌ترین جنایت خود در یمن، یک روستا را در الحدیده واقع در غرب این کشور آتش زدند.   شبکه المسیره یمن ضمن انتشار تصاویر آتش سوزی روستا گزارش داد که این روستا در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در تازه‌ترین جنایت خود در یمن، یک روستا را در الحدیده واقع در غرب این کشور آتش زدند.

 

شبکه المسیره یمن ضمن انتشار تصاویر آتش سوزی روستا گزارش داد که این روستا در منطقه «بیت الفقیه» استان الحدیده واقع شده است و شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی با حملات هوایی و توپخانه‌ای آن را به آتش کشیدند.

 

المسیره در ادامه گفت که همزمان با انجام حملات هوایی و توپخانه‌ای، شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف اقدام به آتش‌سوزی روستای و تخریب منازل آن کردند تا شدت جنایاتشان در حق ملت یمن را به جهانیان نشان دهند.

 

این اولین باری نیست که ائتلاف سعودی به سبک رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایاتی می‌زند، بلکه جنایت مشابه را در روستایی در شهرستان محاصره شده الدریهمی نیز مرتکب شده بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن