ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105028
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۰۷
  • 424 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در ابهر

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در ابهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، یادواره بزرگ کشوری شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در شهرستان ابهر برگزار می‌شود. این یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و حریم از سراسر کشور شنبه اول تیرماه سال 1398 برگزار می‌شود. مدیرکل بنیاد شهید و امور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، یادواره بزرگ کشوری شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

این یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و حریم از سراسر کشور شنبه اول تیرماه سال 1398 برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: یادواره‌های شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به آنها برگزار می‌شود.

علی کاظمی با بیان اینکه زنجان 3 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، تصریح کرد: همچنین شهدای مدافع حرم استان نیز سه نفر است.

وی تصریح کرد: در همین راستا، یادواره‌ای با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین آقامیری و با شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی از شاعران آیینی کشور همراه خواهد بود و سید مهدی میرداماد و سید جواد میری نیز به مداحی می‌پردازند.

نمایشگاه آثار شهدای مدافعان حرم نیز در حاشیه این یادواره از ۳۰ خرداد تا یکم تیرماه برپا خواهد شد.
یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابهر، از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر، دانشگاه آزاد اسلامی و …  در سالن همایش ۹دی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/73005/ق20

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن