ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105036
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
  • 361 بازدید
  • ارسال توسط :
آلمان همچنان به عربستان و امارات سلاح می‌فروشد

آلمان همچنان به عربستان و امارات سلاح می‌فروشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی آلمان (DPA) فاش کرد دولت ائتلافی این کشور علی‌رغم این ادعا که فروش تسلیحات نظامی به کشور‌های خاورمیانه را متوقف کرده است، اسناد محرمانه دولتی نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری میلادی بیش از یک میلیارد دلار […]

آلمان همچنان به عربستان و امارات سلاح می‌فروشدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی آلمان (DPA) فاش کرد دولت ائتلافی این کشور علی‌رغم این ادعا که فروش تسلیحات نظامی به کشور‌های خاورمیانه را متوقف کرده است، اسناد محرمانه دولتی نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری میلادی بیش از یک میلیارد دلار سلاح به مصر، امارات و عربستان سعودی فروخته است.

در اوایل سال ۲۰۱۸، حزب سوسیال دموکرات آلمان لایحه ممنوعیت فروش سلاح به کشور‌های دخیل در جنگ یمن را تهیه کرد و احزاب دموکرات مسیحی و اتحادیه سوسیال- مسیحی نیز با آن موافقت کردند. همچنین دولت آلمان فروش سلاح به عربستان را به علت قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی در سفارت عربستان در استانبول در ماه اکتبر سال گذشته ممنوع اعلام کرد.

هم‌اکنون، اما خبرگزاری رسمی آلمان با استناد به اسناد محرمانه وزارت اقتصاد این کشور فاش کرد دولت آلمان علی‌رغم تصویب لایحه فوق همچنان به فروش سلاح به کشور‌های ائتلاف سعودی علیه مردم یمن ادامه می‌دهد.

بنا به این گزارش، آلمان از اول ماه ژانویه ۲۰۱۹، با دولت‌های مصر و امارات ۵۶ قرارداد فروش سلاح را امضا کرده است. مصر نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار تولیدات نظامی از آلمان خریداری کرده و امارات معادل ۲۰۷ میلیون دلار تولیدات نظامی خریداری کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن