ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105044
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت چند مزدور عربستان در عملیات‌های ارتش یمن در مناطق مختلف

هلاکت چند مزدور عربستان در عملیات‌های ارتش یمن در مناطق مختلف

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایات عربستان و مزدورانش امروز یکشنبه عملیات کمینی منحصر به فرد در شرق کوه "الدود" در جیزان انجام داد […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایات عربستان و مزدورانش امروز یکشنبه عملیات کمینی منحصر به فرد در شرق کوه "الدود" در جیزان انجام داد که بر اثر آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند. 

نیروهای یمنی امروز موفق شدند پیشروی مزدوران در شرق کوه الدود را متوقف کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کنند.

یک منبع نظامی گفت که یگان مهندسی ارتش یمن موفق شد یک بمب را در بین گروهی از مزدوران در "وادی جاره" در جیزان منفجر کند که بر اثر این انفجار شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

شلیک 3 موشک زلزال به مواضع مزدوران عربستان در یمنشلیک 2 موشک زلزال دیگر به مواضع مزدوران عربستان در یمن

از سوی دیگر بر اثر انفجار بمب در مسیر حرکت خودروی حامل مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "المدافن" در اطراف جیزان شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین موفق شد یک خودروی حامل مزدوران را در منطقه الأجاشر در اطراف نجران منهدم کند.

از سوی دیگر یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد دو خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه "حیران" در حجه منفجر کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن