ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105047
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن: سلاح دوربردی در اختیار داریم که هیچ کشوری در منطقه ندارد

یمن: سلاح دوربردی در اختیار داریم که هیچ کشوری در منطقه ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت یمن در صنعا در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: به حملات خود علیه اهداف نظامی ادامه می‌دهیم و اگر دشمن از تجاوز دست برندارد، حملات خود را گسترش خواهیم داد. ضیف […]

یمن: سلاح دوربردی در اختیار داریم که هیچ کشوری در منطقه نداردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت یمن در صنعا در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: به حملات خود علیه اهداف نظامی ادامه می‌دهیم و اگر دشمن از تجاوز دست برندارد، حملات خود را گسترش خواهیم داد.

ضیف الله الشامی افزود: دشمن از توانایی‌های ما غافلگیر خواهد شد و دنیا نیز با مشاهده تسلیحاتی که هیچ کس در منطقه از آن برخوردار نیست و در اختیار ماست غافلگیر خواهد شد.

الشامی ادامه داد: هر کشوری که در تجاوز به یمن مشارکت دارد باید در حساب و کتاب خود بازنگری کند؛ چراکه معادله نزاع تغییر کرده و تمام آن‌ها در لیست اهداف ما قرار دارند.

او تصریح کرد: تمام گزینه‌های نظامی محتمل است و سلاحی داریم که دوربرد بوده و با توانایی فوق العاده می‌تواند ماموریت خود را مخفیانه انجام دهد. ممکن است از این سلاح در روز‌های آتی چنانچه مجبور شویم، استفاده کنیم. پهپاد‌ها و موشک‌ها گام اول برای ایجاد توازن و بازدارندگی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن