ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 105052
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۲۳
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
سفر تابستانه دانشجویان جهادی تهران مشخص شد/ از لرستان و کرمان تا خراسان جنوبی و شمالی

سفر تابستانه دانشجویان جهادی تهران مشخص شد/ از لرستان و کرمان تا خراسان جنوبی و شمالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیرماه که می‌رسد رفته رفته به فصل تعطیلی دانشگاه‌ها و ایام فراغت دانشجویان می‌رسیم. در این زمان تقریبا سه ماهه که دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند دانشجویان برای اوقات فراغتشان برنامه ریزی خاص خود را دارند از گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی […]

سفر تابستانه دانشجویان جهادی تهران مشخص شد/ از لرستان و کرمان گرفته تا خراسان جنوبی و شمالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیرماه که می‌رسد رفته رفته به فصل تعطیلی دانشگاه‌ها و ایام فراغت دانشجویان می‌رسیم. در این زمان تقریبا سه ماهه که دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند دانشجویان برای اوقات فراغتشان برنامه ریزی خاص خود را دارند از گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی تا کلاس‌های آموزشی متفاوت. اما در بین این دانشجویان هستند کسانی که برنامه به مراتب مفیدتر و قابل تقدیر را برای این روز‌های خود تدارک می‌بینند و به جای پرداختن به تفریحات در قالب گروه‌های جهادی به کمک هموطن خود در مناطق محروم می‌روند.

تابستان امسال نیز مانند سال‌های گذشته گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران برنامه ویژه‌ای را برای تابستان دارند که هرکدام از این گروه‌ها به یکی از استان‌های کشور سفر می‌کنند که بتوانند در حد توان خود خدمات رسانی لازم را به مردم این مناطق داشته باشند که برخی از مقصد‌هایی که دانشجویان قرار است به آنجا سفر کنند به شرح زیر است:
لرستان مقصد دانشجویان جهادی دانشگاه شاهد
اردوی جهادی شهید محسن حججی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در رشته‌های عمرانی و سازندگی، فرهنگی، علمی مردادماه در استان لرستان برگزار می‌شود.

استان لرستان مردادماه میزبان دانشجویان جهادی دانشگاه شاهد می‌شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی شهید محسن حججی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در استان لرستان در رشته‌های عمرانی و سازندگی، فرهنگی، علمی و… برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این اردوی جهادی در مردادماه ۹۸ برگزار می‌شود و دانشجویان علاقمند به شرکت در این اردو، می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت:http://basij.shahed.ac.ir مراجعه نمایند.   اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شاهد در استان لرستان برگزار می‌شود
خراسان جنوبی میزبان جهادگران شهید وزوایی شریف می شود

علاقه‌مندان به شرکت در اردوی جهادی شهید وزوایی که قرار است در مناطق محروم خراسان جنوبی برگزار شود، می‌توانند تا ۲۰ خرداد برای حضور در این اردو ثبت‌نام کنند.

بر اساس‌ای گزارش، ثبت نام شرکت در اردوی جهادی شهید وزوایی تا ۲۰ خرداد تمدید شد. علاقه‌مندان به شرکت در این اردو در فرصت اعلام شده با استفاده از فرم قرار داده شده، yon.ir/tYD۳H ثبت_نام خود را انجام دهند.   خراسان شمالی مقصد جهادگران دانشگاه تهران    هفدهمین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تهران ۲۱ مرداد تا ۴ شهریور در مناطق محروم استان خراسان شمالی دهستان شیرین سو برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ثبت نام برای شرکت در این اردو آغاز شده و امروز، جمعه ۱۰ خرداد به پایان می‌رسد.

گفتنی است، دانشجویان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق:yon.ir/jahadiut ۹۸، www.basijut.ir اقدام کنند.   دانشجویان دانشگاه تهران اردوی جهادی را در خراسان شمالی برپا می‌کنند/ مهلت ثبت نام تا ۱۰ خرداد
گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راهی لرستان می‌شوند
هجدهمین اردوی جهادی منتظران مصلح (عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در استان لرستان، شهرستان نورآباد برگزار می‌شود.

دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی راهی لرستان می‌شوند/ فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، هجدهمین اردوی جهادی منتظران مصلح (عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در استان لرستان، شهرستان نورآباد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این اردو در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، شنوایی سنجی، عمرانی، آموزشی و… برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، آخرین مهلت ثبت نام شرکت در این اردوی جهادی ۲۰ خرداد است و دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت:http://jahadi.bsbmu.ir مراجعه نمایند.   دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی راهی لرستان می‌شوند/ فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام   دانشجویان علامه سفر تابستانه جهادی به جنوب کرمان دارند   اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با عنوان پرواز خاکی درمناطق محروم جنوب کرمان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ثبت نام شرکت در این اردو آغاز شد و دانشجویان می‌توانند برای شرکت در این اردو برای ثبت‌نام از طریق ارسال مشخصات به شماره‌های خواهران:۰۹۲۲۸۳۰۹۳۵۶ و برادران:۰۹۳۷۹۸۰۱۲۲۰ اقدام نمایند

لازم به ذکر است، اردوی جهادی دانشجویان علامه ۲۴ مرداد لغایت ۷ شهریور برگزار می‌شود.   /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن