ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105060
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۵۸
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار وزیر اطلاع‌رسانی یمن به امارات و عربستان

هشدار وزیر اطلاع‌رسانی یمن به امارات و عربستان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف‌الله الشامی وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: ما سلاح‌ها و امکاناتی در ا ختیار داریم که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و دنیا با دیدن آن […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف‌الله الشامی وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: ما سلاح‌ها و امکاناتی در ا ختیار داریم که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و دنیا با دیدن آن غافلگیر خواهند شد، زیرا هیچ کسی در منطقه از این سلاح در اختیار ندارد.

الشامی گفت: اهداف ما در عربستان و امارات توسعه خواهد یافت و ما اهدافی را برای حمله انتخاب می‌کنیم که بر حکومت‌های این دو کشور تأثیر بگذارد و به غیرنظامیان صدمه‌ای نزند.

وی با بیان "امارات جزو بانک اهداف ما است"، افزود: هر کشوری که در ائتلاف متجاوز سعودی شرکت دارد باید بداند که ابزارهای درگیری تغییر خواهد کرد و هر کشوری که در تجاوز شرکت دارد جزو اهداف ما است.

یمن|تظاهرات مردم استان شبوه علیه امارات و درخواست برای اخراج اشغالگرانانصارالله: یمن برای تحقق صلح عادلانه آماده مذاکره با کشورهای بانفوذ است

این مسئول دولت نجات ملی یمن با بیان "اما سلاحی دوربرد و پیشرفته در اختیار داریم" اضافه کرد: اگر تجاوز متوقف نشود و فرودگاه صنعاء همچنان تعطیل بماند این سلاح علیه متجاوزان به‌کار گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: استفاده از پهپادها برای حمله به دشمن و موشک‌ها با هدف بازدارندگی صورت می‌گیرد.

وی گفت: ما امکاناتی برای واکنش به عربستان و امارات داریم و اگر عربستان و امارات به تجاوز ادامه دهند ما روند حملات خود را تشدید خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن