ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105062
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۵۸
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصارالله به اظهارات ولیعهد سعودی درباره یمن

واکنش انصارالله به اظهارات ولیعهد سعودی درباره یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات اخیر «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی درخصوص بحران یمن، خاطرنشان کرد، این اظهارات دلیل واضحی بر این است که آنها( […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات اخیر «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی درخصوص بحران یمن، خاطرنشان کرد، این اظهارات دلیل واضحی بر این است که آنها( سعودی‌ها) مخالف صلح در یمن هستند و ائتلاف متجاوز نیز راه‌حل نظامی را انتخاب کرده و مخالف‌های راه‌حل‌های سیاسی است.

الحوثی گفت: «ارتش و نهادهای نظامی و مدنی یمن با این تجاوزی، که محمد بن‌سلمان آن را راه انداخته و هدایتش می‌کند، مقابله می‌کنند.»

شاهزاده بن‌سلمان، که همچنین وزیر دفاع عربستان است و تئوریسین اصلی تجاوز رژیم سعودی به یمن محسوب می‌شود، روز شنبه در گفت‌وگو با روزنامه «الشرق الاوسط» مدعی شد که کشورش از تمامی تلاش‌های برای دستیابی به راه‌حلی سیاسی برای بحران یمن حمایت کرده است ولی انصارالله، به ابزاری در دست ایران تبدیل شده و ساز و کار ایران را بر منافع یمن و ملت یمن ترجیح می‌دهد.

شاهزاده جنگ‌طلب سعودی: خواهان جنگ در منطقه نیستیم!/ از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران حمایت کردیم

این شاهزاده جنگ‌طلب سعودی در ادامه، هدف از تداوم جنگ خونین یمن را آزادسازی این کشور از حضور نیروهای جنبش انقلابی انصارالله و برقراری ثبات و آرامش در آن ادعا کرد!

رژیم سعودی از 25 ماه مارس 2015 با تشکیل ائتلافی نظامی متشکل از برخی رژیم‌های مرتجع عربی، جنگ خونین علیه یمن را آغاز کرد تا با ادعای بازگرداندن «مشروعیت» به این کشور، به اهداف سیاسی خود دست یابد. این جنگ تاکنون ده‌ها هزار کشته برجای گذاشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن