ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105077
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۲۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله: پس از شکست «ابزارها»، آمریکا ناچار شد خود شخصا وارد جنگ علیه یمن شود

العالم – یمن پدافند هوایی ارتش یمن چهارشنبه (۱۶ خرداد) موفق شده بود یک پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو ۹» را حین پرواز بر فراز منطقه شهرستان «الدریهمی» در استان الحدیده (غرب یمن) هدف قرار دهد و منهدم کند. ارتش یمن شامگاه جمعه (۱۷ خرداد) تصاویر پهپاد آمریکایی سرنگون شده در منطقه ساحل غربی […]

العالم – یمن

پدافند هوایی ارتش یمن چهارشنبه (۱۶ خرداد) موفق شده بود یک پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو ۹» را حین پرواز بر فراز منطقه شهرستان «الدریهمی» در استان الحدیده (غرب یمن) هدف قرار دهد و منهدم کند.

ارتش یمن شامگاه جمعه (۱۷ خرداد) تصاویر پهپاد آمریکایی سرنگون شده در منطقه ساحل غربی این کشور را منتشر کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «انصارالله»، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا «سنتکام» امروز (دوشنبه) به ساقط شدن این پهپاد اعتراف و اعلام کرد، در شش ژوئن (۱۶ خرداد) یک پهپاد از نوع ام کیو ۹ در یمن ساقط شد و برآوردها نشان می‌دهد این اقدام به وسیله یک «موشک زمین به هوای شلیک شده از سامانه پدافند هوایی حوثی‌ها از نوع "سی‌إی۶‌"» انجام شده باشد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله در واکنش به این اذعان آمریکا اعلام کرد: اعتراف آمریکا درباره هویت این پهپاد ساقط شده در ساحل غربی، اثباتی عملی برای این موضوع است که حمله (به یمن)، دارای دستورکارهای آمریکایی-صهیونیستی است.

عبدالسلام تأکید کرد؛ پس از شکست «ابزارها»، آمریکا ناچار شد خود شخصا وارد جنگ علیه یمن شود و این کشور در جنایت‌های انجام شده علیه ملت یمن شریک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ جنگ یمن وارد پنجمین سال خود شده و تا کنون بیش از ۵۰ هزار کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن