ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105116
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
غیرنظامیان از فرودگاه‌های أبها، جازان و نجران فاصله بگیرند

غیرنظامیان از فرودگاه‌های أبها، جازان و نجران فاصله بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌المل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد، حمله پهپادی امروز (دوشنبه) به فرودگاه سعودی «أبها» موفق بود و باند فرود هواپیما‌ها را هدف قرار داد. بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع در ادامه گفت: فرودگاه‌های «أبها، جازان و نجران» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌المل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد، حمله پهپادی امروز (دوشنبه) به فرودگاه سعودی «أبها» موفق بود و باند فرود هواپیما‌ها را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع در ادامه گفت: فرودگاه‌های «أبها، جازان و نجران» به فرودگاه‌های ناامن تبدیل شده‌اند و به‌خاطر ادامه حملات و محاصره ظالمانه علیه ملت یمن و استفاده از این فرودگاه‌ها برای حملات نظامی، به صورت مرتب هدف قرار خواهند گرفت.

یحیی سریع بار دیگر از غیرنظامیان خواست از این فرودگاه‌ها به صورت کامل فاصله بگیرند.

وی تأکید کرد: پاسخگویی به حملات تنها محدود به این فرودگاه‌ها نمی‌شود بلکه عملیات‌های ما شامل اهداف حساس در اماکن دیگری نیز می‌شود که رژیم سعودی تجاوزگر و ظالم نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند؛ رژیمی که همچنان به حملات هوایی خود، هدف قرار دادن غیرنظامیان و محاصره ظالمانه علیه ملت ما ادامه می‌دهد.

ارتش یمن بامداد امروز با پهپاد «قاصف k. ۲» فرودگاه أب‌ها در «عسیر» واقع در جنوب غرب عربستان سعودی را هدف قرار داد. بر اساس گزارش شبکه «المسیره» یمن، در پی این حمله پهپادی، پرواز‌ها از هر دو جهت رفت و برگشت به این فرودگاه متوقف شد.

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، حدود ۱۰ عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور تنها در یک ماه اخیر انجام داده است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن