ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105119
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
حوثی‌ها پهپاد آمریکایی را با کمک ایران ساقط کردند

حوثی‌ها پهپاد آمریکایی را با کمک ایران ساقط کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شبه‌نظامیان حوثی روز ۱۶ خردادماه (۶ ژوئن) یک پهپاد ام‌کیو-۹ متعلق به ایالات متحده را با استفاده از موشک زمین به هوای اس‌ای-۶ در خاک یمن ساقط کردند. سرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شبه‌نظامیان حوثی روز ۱۶ خردادماه (۶ ژوئن) یک پهپاد ام‌کیو-۹ متعلق به ایالات متحده را با استفاده از موشک زمین به هوای اس‌ای-۶ در خاک یمن ساقط کردند.

سرهنگ دوم ارل براون، سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده در این بیانیه تاکید کرد که توانایی نظامی حوثی‌ها به دلیل کمک‌های ایران به این گروه افزایش یافته است.

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا همچنین ایران را به تلاش برای ساقط کردن یک پهپاد ام‌کیو-۹ دیگر بر فراز دریای عمان در روز ۲۳ خردادماه (۱۳ ژوئن) برای جلوگیری از رصد کردن فعالیت‌های سپاه پاسداران در حمله به دو نفتکش متهم کرده است.

به گفته سنتکام، ایران موفق به انهدام این پهپاد نشده و موشک زمین به هوای اس‌ای-۷ از یک کیلومتری این پهپاد عبور کرده است.

بامداد پنج‌شنبه ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) دو کشتی در نزدیکی تنگه هرمز و در هنگام عبور از آب‌های بین‌المللی دریای عمان و در نزدیکی آب‌های ساحلی ایران مورد حمله قرار گرفتند.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا روز یکشنبه ۲۶ خردادماه (۱۶ ژوئن) در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز ایران را مسئول حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان خواند اما در عین حال اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده به دنبال جنگ با ایران نیست.

منبع: یورونیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن