ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105126
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

گریفیتس: فرصت تحقق سازش در یمن همچنان موجود است

العالم ـ آمریکا مارتین گریفیتس در جلسه شورای امنیت سازمان ملل با محوریت تحولات یمن، با بیان اینکه فرصت تحقق سازش در یمن همچنان موجود است، افزود: جنبش انصارالله برای من تاکید کرد که راه حل در یمن می بایست سیاسی باشد. مارک لوکوک معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده […]

العالم ـ آمریکا

مارتین گریفیتس در جلسه شورای امنیت سازمان ملل با محوریت تحولات یمن، با بیان اینکه فرصت تحقق سازش در یمن همچنان موجود است، افزود: جنبش انصارالله برای من تاکید کرد که راه حل در یمن می بایست سیاسی باشد.

مارک لوکوک معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امدادرسانی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: به عملیات امدادرسانی به ارزش بیش از 4 میلیارد نیاز خواهیم داشت. جنبش انصارالله برای کارکنان در بخش خدمات رسانی مجوزهایی صادر کرده است.

وی اظهار داشت: طرفهای یمنی باید زمینه ورود خدمات و کمک‌ها را فراهم کنند. ارز یمن همچنان در حال از دست دادن ارزش خود است. توافق استکهلم گامی مثبت در مسیر صحیح است و باید طرفهای یمنی رفتار خود را تغییر دهند و برای انجام توافق تلاش کنند.

لوکوک توضیح داد که کمبود بودجه بر ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی تاثیر می گذارد و قحطی و گرسنگی همچنان در دهها منطقه در یمن وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن