ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10514
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
برخی فقط نام ایمان را یدک می کشند/شهداء ولایت مدار بودند

برخی فقط نام ایمان را یدک می کشند/شهداء ولایت مدار بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرجنوب ، حجت الاسلام و المسلمین  براهویی نماینده ولی فقیه در سپاه جیرفت و عنبرآباد در یادواره شهدای شهر دوساری با اشاره به جایگاه و مقام بالای شهداء افزود : کسانی که در محور عبودیت قرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرجنوب ، حجت الاسلام و المسلمین  براهویی نماینده ولی فقیه در سپاه جیرفت و عنبرآباد در یادواره شهدای شهر دوساری با اشاره به جایگاه و مقام بالای شهداء افزود : کسانی که در محور عبودیت قرا می گیرند و به سعادت می رسند مصداق ایمان رسمی هستند ، شیطان و نفس درون  ، انسان را از قرار گرفتن در  مسیر عبودیت باز می دارد مانند کسانی که به ظاهر ولایت مدار و در عمل ولایت شعار هستند که این افراد  ایمان اسمی دارند.

منتظران دیروز یا حسین گفتند اما با حسین نماندند

حجت الاسلام و المسلمین براهویی گفت: برخی افراد در جامعه می گویند ولایت فقیه و به عبارتی یا حسین هم می گویند  اما دروغ می گویند منتظران دیروز یا حسین گفتند اما با حسین نماندند زیرا ولایت شعار بودند و ولایت مدار نبودند و این همان ایمان اسمی است که انسان را به سعادت نمی رساند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان  جیرفت و عنبرآباد افزود : دستگاه بنی امیه بعد از پیامبر(ص)  اسلام را به فساد آلوده کرده بود مانند کاری که الان دشمن انجام می دهد ، شهدای ما همانند ارباب بی کفنشان  امام حسین(ع) از هستی خود گذشتند  تا اسلام ناب محمدی را رواج دهند .

برگزاری جلسات روضه برای حضرت اباعبدالله (ع) در انگلیس زنگ خطری برای دشمن است

وی بیان داشت: وقتی در  مرکز فتنه  انگلیس  قریب به صد جلسه روضه برای اباعبدالله برگزار می شود زنگ خطری برایشان می شود که جلوی رشد اسلام ناب را بگیرند و یک اسلام تقلبی مانند اسلام طالبانی و اسلام  داعشی را معرفی کنند و از اسلام چهره ای خشن نمایش دهند.

شهداء برای حفظ اسلام ناب از تمام هستی خودشان گذشتند

حجت الاسلام براهویی تصریح کرد: اسلام ناب را از سرچشمه ی حقیقت پیگیری نماییم شهداء برای حفظ اسلام ناب مانند امام حسین (ع) از هستی خود گذشتند ،روحیه عاشوریی ، روحیه ی انقلاب گری و غیرت دینی شان به  شهدا اجازه نداد که بی تفاومت باشند چون ایمانشان رسمی بود.

وی افزود: عزت ، آسایش ، امنیت و پیشرفت امروز ما در همه زمینه های علمی و فناوری مدیون ایثارگری ها شهداء و جانبازی و جانفشانی  رزمندگان است.

شهدای مدافع حرم مدافع حریم اسلام و قرآن و انقلاب هستند

وی به مقام بالای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم هم شهدای مدافع حرم و هم مدافع حریم اسلام ، قرآن  و انقلاب  هستند.

دشمن تلاش می کند تا به پایه  های اعتقادی و معرفتی ما ضربه وارد کند

حجت الاسلام براهویی افزود: برخی افراد می گویند چرا به سوریه کمک می کنیم این افراد پایه های معرفتی شان ضعیف است و نمی توانند درک کنند ، علاوه بر حریم جغرافیایی یک حریم اعتقادی هم داریم و این حریم اعتقادی خیلی مهم است و داریم از حریم اعتقادی دفاع می کینم ، دشمن تلاش می کند تا به پایه  های اعتقادی و معرفتی ما ضربه وارد کند زیرا می داند در زمان بنی امیه جامعه دچار بی بصیرتی شد و موفق شد امام مظلوم و غریب ما را به شهادت برساند.

قدرت رهبری ،  قدرت ایمان و قدرت موشکی ما  دشمن را به لرزه در آورده است

حجت الاسلام و المسلمین  براهویی افزود: دشمن وقتی دید دیگر توپ و تانک جنگ رودررو و جنگ تحریمی جواب نمی دهد وارد عرصه جنگ نرم شده اند ،  قدرت رهبری ، قدرت ایمان ،  قدرت موشکی ما و پرنده های بدون سرنشین پشت دشمن را به لرزه در آورده است  که همه این ها به برکت خون شهداست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان های  جیرفت و عنبرآباد گفت: باید مراقب باشیم خواب نمانیم  در برابر کفار قاطع باشیم و به شدت برخورد کنیم چون کفار گرگ صفت هستند  و برای مقابله با کفار  باید روحیه جهادی را حفظ  نماییم .

برخی افراد ایمان را یدک می کشند ایمان رسمی و واقعی ندارند

حجت الاسلام براهویی با اشاره به آیه ی قرآن افزود : از کفار تبعیت نکنید برخی افراد ایمان را یدک می کشند ایمان رسمی و واقعی ندارند با لبخند و دست دادن به دشمن کار درست نمی شود  باید مواظب باشیم و با دشمن  قاطع برخورد نماییم  شأ ن شهدا را پایین نیاوریم از راه امام حسین (ع)  جدا نشویم تا و زمینه طمع و استعمار دشمن فراهم نشود.

دشمن از طریق جنگ نرم به سراغ انقلاب و جامعه آمده است

حجت الاسلام و المسلمین براهویی افزود: امروز فرزندان شما برای دفاع از مرزها و دفاع از حریم بیدارند اما برخی از مسئولین خوابند نباید دچار غفلت و خواب شویم زیرا دشمن از طریق جنگ نرم به سراغ انقلاب و جامعه آمده است ، مواظب توطئه های دشمن باشیم زیرا دشمن گرگ است و در لباس میش ظاهر می شود.

اگر قدردان خانواده شهداء نباشیم از دشمن سیلی می خوریم

وی گفت: روحیه بسیجی ، روحیه انقلابی ،  روحیه ی عاشورایی  و روحیه ی جهادی  را کنار نگذاریم هر عزتی که امروز ما داریم به برکت خون شهداء است  باید قدردان خون شهداء باشیم و قدر پدر و مادر و خانواده شهداء را بدانیم  اگر قدر ندانیم  از دشمن سیلی می خوریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن