ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105201
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
اول تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره حفظ کل قرآن مجمع‌القرآن گراش

اول تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره حفظ کل قرآن مجمع‌القرآن گراش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ ثبت نام دوره شبانه‌روزی یکساله حفظ کل قرآن و مفاهیم قرآن کریم مؤسسه مجمع‌القرآن الکریم فاطمیون گراش استان فارس ویژه آقایان و بانوان تا اول تیرماه ادامه دارد.متفاضیان با شرایط سنی حداقل 13 سال و حداکثر 28 سال، عدم تأهل و اشتغال به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ ثبت نام دوره شبانه‌روزی یکساله حفظ کل قرآن و مفاهیم قرآن کریم مؤسسه مجمع‌القرآن الکریم فاطمیون گراش استان فارس ویژه آقایان و بانوان تا اول تیرماه ادامه دارد.
متفاضیان با شرایط سنی حداقل 13 سال و حداکثر 28 سال، عدم تأهل و اشتغال به تحصیل می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را طی تماس تلفنی با مؤسسه با شماره 07152445445 داخلی 103 و 104 انجام دهند و سپس در آزمون ورودی حضور پیدا کنند و پس از مصاحبه و موفقیت در آن می‌توانند در دوره اصلی 45 روزه حضور پیدا کنند.
سپس پذیرفته‌شدگان در دوره 45 روزه آزمایشی طی ایام تابستان حضور پیدا می‌کنند و پس از قبولی در آزمون پایانی به دوره اصلی که از اول شهریورماه 98 آغاز خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.
یادآور می‌شود، در این دوره علاوه بر حفظ آیات کلام وحی، مفاهیم و نکات تفسیری آیات قرآن ارائه می‌شود. در کنار این برنامه‌ها نیز اردوهای تفریحی و زیارتی به منظور ایجاد نشاط میان قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن