ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105212
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
  • 251 بازدید
  • ارسال توسط :
خسارات فراوان مزدوران سعودی در جیزان و نجران

خسارات فراوان مزدوران سعودی در جیزان و نجران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های مزدوران ارتش سعودی را در محور جیزان واقع در جنوب عربستان حمله کردند. رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنبن پایگاه‌های مزدوران را در منطقه الملاحیظ در محور […]

خسارات فراوان مزدوران سعودی در جیزان و نجرانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های مزدوران ارتش سعودی را در محور جیزان واقع در جنوب عربستان حمله کردند. رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنبن پایگاه‌های مزدوران را در منطقه الملاحیظ در محور جیزان گلوله باران کردند.

یک منبع نظامی به شبکه المسیره گفت: رزمندگان یمنی توانستند مقر‌ها و پایگاه‌های مزدوران سعودی را در الملاحیظ در محور جیزان به تصرف درآورند و خسارات جانی فراوانی به آن‌ها وارد کنند و مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات از آن‌ها به غنیمت بگیرند.

در استان نجران نیز نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با اجرای یک عملیات نظامی هجومی، پایگاه‌های مزدوران سعودی را در منطقه السدیس هدف قرار دادند و خسارات جانی فراوانی به آن‌ها وارد و مقادیری از تجهیزات نظامی آن‌ها را نیز منهدم کردند.

از سوی دیگر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران ارتش سعودی را در پیشروی به پایگاه‌های مجاهدان یمنی در منطقه مربع الحمال ناکام گذاشتند.

همچنین پایگاه موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در پایگاه نظامی عاکفه در نجران را نیز هدف یک فروند موشک «زلزال ۱» قرار دادند و شماری از آن‌ها را نیز زخمی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن