ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105251
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعای ائتلاف عربی را تکذیب کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعای ائتلاف عربی را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ادعای ائتلاف متجاوز مبنی بر ساقط کردن یک پهپاد ارتش یمن واکنش نشان داد. بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع گفت، یگان پهپادی ارتش یمن طی 24 ساعت گذشته هیچ عملیاتی انجام نداده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ادعای ائتلاف متجاوز مبنی بر ساقط کردن یک پهپاد ارتش یمن واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع گفت، یگان پهپادی ارتش یمن طی 24 ساعت گذشته هیچ عملیاتی انجام نداده است.

وی افزود: ادعای ائتلاف مبنی بر ساقط کردن پهپادی که از الحدیده بلند شده بوده، دروغ است و ما درباره عملیات‌های نظامی خود به صورت تفصیلی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

ائتلاف سعودی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که یک پهپاد وابسته به نیروهای یمنی را بر فراز استان «حجه» در شمال غرب یمن و مشرف به خاک عربستان منهدم کرده است.

ائتلاف عربی پیشتر مدعی شد، دوشنبه‌شب (27 خرداد) دو فروند پهپاد حامل مواد منفجره را که متعلق به نیروهای یمنی بوده، ساقط کرده است (جزئیات بیشتر).

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، حدود 10 عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور تنها در یک ماه اخیر انجام داده است (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن