ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105260
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
«جرج نادر» کیست؟/ کودک‌آزار و متجاوزی که رابط شیوخ حاشیه خلیج فارس با ترامپ شده است +تصاویر

«جرج نادر» کیست؟/ کودک‌آزار و متجاوزی که رابط شیوخ حاشیه خلیج فارس با ترامپ شده است +تصاویر

سرویس جهان مشرق- اواخر اسفند سال ۱۳۹۶ پایگاه «میدل‌ایست‌آی» در خبری اختصاصی گزارش داد یک تاجر لبنانی-آمریکایی به نام «جرج نادر» در اواخر سال ۲۰۱۵، سران کشورهای عرب را در قایقی در دریای سرخ گردهم آورد تا برای ایجاد یک اتحادیه در برابر جمهوری اسلامی ایران تلاش کند. حاضران در این نشست، محمد بن سلمان، […]

سرویس جهان مشرق- اواخر اسفند سال ۱۳۹۶ پایگاه «میدل‌ایست‌آی» در خبری اختصاصی گزارش داد یک تاجر لبنانی-آمریکایی به نام «جرج نادر» در اواخر سال ۲۰۱۵، سران کشورهای عرب را در قایقی در دریای سرخ گردهم آورد تا برای ایجاد یک اتحادیه در برابر جمهوری اسلامی ایران تلاش کند.

حاضران در این نشست، محمد بن سلمان، محمد بن زائد، ولیعهد ابوظبی، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر، سلمان، ولیعهد بحرین و ملک عبدالله، پادشاه اردن بودند.

جرج نادر در این نشست پیشنهاد تشکیل یک گروه منطقه‌ای منتخب متشکل از نمایندگان ۶ کشور عربی را مطرح کرده که می‌تواند جایگزین شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب شود.

رهبران عربی حاضر در قایق تفریحی مذکور که با تلاش جرج نادر گرد هم آمدند

دو منبع آگاه به میدل‌ایست‌آی گفتند که نادر در این جمع مدعی شد که این گروه از کشورهای عربی می‌توانند به نیرویی تبدیل شوند که دولت آمریکا روی آنها برای مقابله با نفوذ ایران و ترکیه حساب کند.

جرج نادر، مشاور سیاسی ولی‌عهد ابوظبی و «الیوت برویدی»، معاون رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان در امور مالی که از حامیان مقابله سخت با ایران و قطر هستند، به صورت مکرر ترامپ را تحت فشار گذاشتند تا به صورت خصوصی و خارج از کاخ سفید با محمد بن زائد دیدار کند. [۱]

جرج نادر در اواخر دهه ۱۹۹۰

از سوی دیگر، در همان مقطع، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت:

“نادر با قراردادی به ارزش بیش از یک میلیارد دلاری برای شرکت امنیتی «سیرسینوس» که به برویدی تعلق دارد، موفق شد این مقام جمهوری‌خواه را برای پیش بردن اهداف و نقشه‌های ابوظبی وسوسه کند. همچنین ۲۰۰ میلیون دلار نیز از جانب امارات به شرکت برویدی تعلق گرفت.”

نیویورک‌تایمز، اقدام «جورج نادر» برای اعمال نفوذ روی «برویدی» را جدیدترین مستندات از ساز و کارهای امارات و عربستان سعودی برای جهت‌دهی به سیاست‌های کاخ سفید در دوران ترامپ دانست.

تصویر جدیدتر از جرج نادر

اسناد نیویورک‌تایمز همچنین حاوی مستنداتی پیش‌تر افشانشده بودند مبنی بر اینکه «نادر» از جانب محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان عربستان هم در کاخ سفید لابی‌گری کرده است.

نادر در جریان تحقیقات مولر درباره ارتباط ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه، جزو شهود تحت حمایت قضائی بود.

حالا در هفته‌های اخیر، اخبار و گزارش‌هایی منتشر شده که «جرج نادر»، یکی از معروف‌ترین لابی‌گران ضدایرانی در واشینگتن، به اتهام داشتن فیلم‌های مستهجن از «کودکان» و سوءاستفاده جنسی از کودکان، تحت تعقیب قضائی قرار گرفته است.

در ۱۴ خرداد ماه رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که مشاور همزمان بن‌سلمان، بن زائد و ترامپ، «جرج عارف نادر»، شهروند آمریکایی لبنانی تبار به دلیل انتشار تصاویر تعرض جنسی به کودکان زیر سن قانونی، در فرودگاه جان اف کندی بازداشت شد. به گفته یکی از مقامات مسؤول در این پرونده، ۱۲ فایل ویدئویی از رابطه جنسی با کودکان (و البته رابطه جنسی با حیوانات) در سه گوشی تلفن همراه این فرد پیدا شده است و دادستان برای یافتن فایل‌های بیشتر ویدئویی یا مدارک مرتبط با پورنوگرافی کودکان از اموال و املاک متعلق به نادر دستور بازرسی صادر کرده است. نکته بسیار دردناک و شوک‌آور اینکه طبق گزارش وبسایت نشریه آمریکایی «تایم» (۳ ژوئن ۲۰۱۹) در برخی از این فیلم‌ها، از کودکانی حدوداً سه ساله سوء‌استفاده‌های وحشیانه جنسی می‌شود.

بر اساس گزارش نشریه آمریکایی «پولیتیکو»، نادر هم در سال ۱۹۸۵ و هم در ۱۹۹۱ به جرم دخیل بودن در پرونده‌های رابطه جنسی با کودکان یا در اختیار داشتن فیلم‌های پورن از کودکان، سابقه محکومیت داشت. [۲] این آمریکایی لبنانی‌تبار ۶۰ ساله در سال ۲۰۰۳ هم در جمهوری چک به اتهام سو استفاده جنسی از کودکان، محکومیت قضائی داشته است.

اینکه رابط بن سلمان کودک‌کش، که بیش از ۵ سال است با انواع تسلیحات اهدایی آمریکایی و انگلیسی در حال کشتن و جزغاله کردن کودکان و زنان و مردان یمنی و درهم کوبیدن بیمارستان‌ها، مدارس و مهمانی‌ها و جشن عروسی یمنی‌هاست، با ترامپ با سابقه سیاه از انحطاط جنسی و اخلاقی، یک مجرم منحرف روانی کودک‌آزار به نام جرج نادر است، اصلاً اتفاقی نیست. مجموعه‌ای از گنگسترهای جنایتکار، در قالب سیاستمدار، به دنبال حفظ هژمونی صهیونیستی آمریکا بر عالم هستند که به طور کامل همه نقاب‌های مردم‌فریب دموکراسی و انسانیت و آزادی و…را از صورت برداشته‌اند.

از یک سو، در روز روشن مخالف سیاسی عربستانی در سفارت‌خانه این کشور در ترکیه کشته و تکه تکه و اجزای پیکرش محو و نابود می‌شود، اما رئیس جمهور آمریکا تمام قد پشت سر عامل اصلی، یعنی بن‌سلمان می‌ایستد. در روز روشن، سرویس اتوبوس مدارس کودکان یمنی هدف بمب‌های هدایت‌شونده آمریکایی در اختیار سعودی‌ها قرار می‌گیرد، اما هیچ صدایی از متحدان غربی آمریکا در نمی‌آید. در مرز مکزیک با آمریکا، کودک چندماهه مکزیکی را از پدرش جدا می‌کنند و او را به یک خانواده ناشناس آمریکایی می سپارند که دیگر دست والدین اصلی به او نرسد. کودکانی را که از والدین آن‌ها در مرز مکزیک جدا کرده‌اند، در کمپ‌هایی چون زندان مجرمین نگه‌داری می‌کنند. از سوی دیگر، هر روز خبری تازه، پرده از رسوایی جنسی و اخلاقی یکی از سیاستمداران آمریکایی برمی دارد؛ یک روز علاقه «جو بایدن»، نامزد احتمالی دمکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰، به نوازش ودختران نوجوان تیتر رسانه های آمریکایی می‌شود. یک روز، گندکاری اخلاقی بوش پدر درنود و چندسالگی فاش می‌شود و یک روز ماجرای رفت و آمد بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق به جزیره اختصاصی یک ثروتمند بدنام فعال در حوزه بهره‌کشی جنسی از دختران نوجوان. از پرونده فساد اخلاقی خود ترامپ هم هر روز بر برگه‌های آن افزوده می‌شود، چیزی نمی‌گوییم.

در دوران عبرت‌آموزی قرار گرفته‌ایم که دشمنان جمهوری اسلامی و محور مقاومت، نه تنها در صحنه میدانی هر روز مفتضح‌تر و رسواتر می‌شوند، که از لحاظ اخلاقی و شخصی هم پرده‌ها در حال کنار رفتن است و ماهیت متجاوز و فاسد و منحرف این دشمنان به نحوی روزافزون افشا می‌شود.

 

[۱] https://www.farsnews.com/news/13970710000803

[2] https://www.politico.com/story/2018/03/16/george-nader-child-porn-467776

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن