ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105262
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
صنعا: برنامه جهانی غذا برنامه‌های امارات، عربستان و آمریکا را اجرا می‌کند

صنعا: برنامه جهانی غذا برنامه‌های امارات، عربستان و آمریکا را اجرا می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت المیادین، هیئت ملی مدیریت و هماهنگی امور انسانی در یمن ضمن متهم کردن برنامه‌ جهانی غذا به فساد و سوء استفاده از درد و رنج ملت یمن، اعلام کرد که هدف از روند انگشت‌نگاری که برنامه‌ جهانی غذا اخیرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت المیادین، هیئت ملی مدیریت و هماهنگی امور انسانی در یمن ضمن متهم کردن برنامه‌ جهانی غذا به فساد و سوء استفاده از درد و رنج ملت یمن، اعلام کرد که هدف از روند انگشت‌نگاری که برنامه‌ جهانی غذا اخیرا اعمال کرده، اطلاعاتی است.   

این هیئت اعلام کرد که اقدامات برنامه‌ جهانی غذا فعالیت انسانی به شمار نمی‌آیند بلکه صرفا فعالیت سیاسی هستند و سازوکارها و اهداف امارات، عربستان و آمریکا را اجرا می‌کنند.

در همین راستا، یک مسؤول در هیئت ملی مدیریت و  هماهنگی امور انسانی در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود اعلام کرد که حامیان مالی برنامه‌ جهانی غذا همان کشورهای مشارکت کننده در تجاوزات علیه یمن و در راس آن آمریکا، عربستان و امارات هستند.

وی درخصوص بودجه برنامه‌ جهانی غذا گفت: منابع مالی برای ملت یمن خیلی کم بوده و بودجه سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار می‌رسد.

در همین راستا، این مسؤول یمنی از سازمان ملل و برنامه‌ غذایی جهان و تمامی سازمان‌های بین‌المللی خواست تا مسؤولیت‌هایشان را در قبال درد و رنج ملت یمن و تداوم کمک‌رسانی‌ها برعهده بگیرند.

پیشتر، سازمان‌های بشردوستانه نسبت به وضعیت فاجعه‌بار یمن هشدار داده بودند.

سازمان ملل و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کردند که در حال حاضر میلیون‌ها یمنی از کمبود غذا و دارو رنج می‌برند.

ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون مانع کمک‌رسانی‌های غذایی و پزشکی به غیرنظامیان شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن