ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105268
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
نقدی بر اتهامات آمریکا علیه ایران در ماجرای حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان

نقدی بر اتهامات آمریکا علیه ایران در ماجرای حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، در این برنامه به تهیه‌کنندگی مروه عثمان، ماجرای حمله به دو کشتی نفتکش در دریای عمان که افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و احتمال آغاز درگیری نظامی بین آمریکا و ایران را به دنبال داشت، مورد بحث و گفت‌‌و‌گو قرار خواهد گرفت. این برنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، در این برنامه به تهیه‌کنندگی مروه عثمان، ماجرای حمله به دو کشتی نفتکش در دریای عمان که افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و احتمال آغاز درگیری نظامی بین آمریکا و ایران را به دنبال داشت، مورد بحث و گفت‌‌و‌گو قرار خواهد گرفت. این برنامه در ادامه به بررسی دست داشتن کشور‌های منطقه در این ماجرا و اهدافی می‌پردازد که در پی این اقدام دنبال می‌کردند.
حملات تلافی‌جویانه انصارالله یمن به عربستان عنوان موضوع دیگری است که در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. در‌این‌باره ضمن مروری بر جنایات عربستان در یمن و حملات موشکی و پهپادی تلافی جویانه انصارالله به عربستان، گفت‌‌وگو پیرامون اقدامات اخیر عربستان در یمن مبنی بر اعمال فشار بیشتر و محدودیت بنادر دریایی و فرودگاه صنعا صورت می‌گیرد.
نگاهی به جنگ عربستان علیه یمن که حدود ۵ سال از آغاز آن می‌گذرد و کشته شدن هزاران نفر از مردم بی‌گناه را به دنبال داشته است نیز از دیگر محور‌های مورد بحث در این برنامه خواهد بود.
«جریان خاورمیانه» ساعت ۰۰:۰۳ بامداد شنبه ۱ تیرماه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت ۰۸:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۴:۰۰ و ۱۵:۰۰، سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌شود. انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن