ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105272
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
اختتامیه مسابقه «سلام بر ابراهیم» در کرج/ وظیفه ما رساندن درس ها به نسل هاست

اختتامیه مسابقه «سلام بر ابراهیم» در کرج/ وظیفه ما رساندن درس ها به نسل هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از البرز، اختتامیه مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم‌ هادی» و یادبود علمدار کمیل شهید ابراهیم‌ هادی امروز با حضور مسؤولین آموزش و پرورش، فرهنگیان استان البرز و خانواده های شهدا در کانون فرهنگی تربیتی رشد کرج برگزار شد. ابراهیم فلاح نژاد، مدیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از البرز، اختتامیه مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم‌ هادی» و یادبود علمدار کمیل شهید ابراهیم‌ هادی امروز با حضور مسؤولین آموزش و پرورش، فرهنگیان استان البرز و خانواده های شهدا در کانون فرهنگی تربیتی رشد کرج برگزار شد.

ابراهیم فلاح نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، در این مراسم گفت: شهید ابراهیم هادی یک پهلوان بسیجی بود که با وجود تمام پهلوانی ها و ستاره کشتی بر سینه، در نهایت، مدال شهادت موجب کمال وی شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج بیان کرد: آموزش و پرورش در کنار وظیفه ذاتی خود که تعلیم و تربیت نسلی شایسته، معتقد، متدین و مسؤولیت پذیر است، تربیت اجتماعی و تقویت خودباوری را در امور خود می گنجاند.

فلاح نژاد ادامه داد: آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در راستای تحقق منویات مقام‌ معظم رهبری در بیانیه گام دوم‌ انقلاب و تقویت خودباوری، اقدامات ویژه ای انجام‌ می دهد که مهم ترین آن ها، امیددهی به جوانان و آگاهی بخشی به آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تمام معاونت ها آن را سرلوحه امور خود قرار داده اند.

وی توضیح داد: از اسفند ماه ۹۷ کتاب «سلام بر ابراهیم» برای دو گروه فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان مسابقه کتابخوانی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت پرورشی و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم صورت گرفت و آزمون‌ها برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: در فاز اول این مسابقه، ۸۰۰ نفر از فرهنگیان در این آزمون شرکت کردند و از همین امروز برنامه ریزی جهت فاز دوم این مسابقه در سطح دانش آموزی، آغاز می شود و تلاش می کنیم برنامه ای در سطح وسیع تر و دقیق تر در ناحیه سه اجرا شود.

زهره هادی، خواهر شهید ابراهیم هادی در این مراسم گفت: امروز وظیفه ما رساندن درس ها به نسل هاست؛ پدران و مادران در بخش تربیت فرزندان باید از سبک زندگی شهدا استفاده کنند؛ ما‌ پیمان بستیم و تا آخر راه با شهدا می مانیم تا الگوهای برجای مانده از آن ها را به نسل های آینده برسانیم.

خواهر شهید هادی اظهار کرد: امروزه امر به معروف و نهی از منکر همانگونه که شهدا از ما خواستند، باید به نحو احسن در جامعه انجام شود زیرا این امر برای شهدا در حد شعار نبود و کار اجرایی انجام دادند؛ بیائید با رفاقت امر به معروف و نهی از منکر را انجام‌ دهیم.

به گفته وی، شهید هادی در آخرین‌ خداحافظی خود گفت: تا آخرین نفس تلاش می کنم برای خدا و در راه مقاومت، ایثار و شهادت گام بردارم تا امضای ارباب پای کارنامه عمل من بخورد اما چون هیچ وقت دین خود را به مردم ادا نکرده ام، دوست ندارم قطعه ای از بدنم برگردد.

خواهر شهید هادی با تأکید بر کلام مقام معظم رهبری مبنی بر بیداری مردم گفت: ایشان بر بصیرت مردم تأکید دارند پس آن هایی که خوب هستند بیدار شوند و بهترین الگوها را برای خود انتخاب کنند که امروز شهدای مدافع حرم بهترین الگوی نسل جوان هستند.

وی در پایان یادآور شد: شهدای مدافع حرم نشان دادند هنوز ما زنده ایم و در مسیر شهدا حرکت می کنیم و این الگوها را به نسل آینده نشان می دهیم؛ کسانی که از این غافله جامانده اند از این الگوها درس بگیرند و خود را به این‌کاروان برسانند.

در پایان این مراسم از کتاب خاطرات شهید مدافع حرم حمید مرادی سیاهکالی به نام «یادت باشد» به عنوان کتاب دوم‌ مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان رونمایی شد و برگزیدگان‌ مسابقه «سلام بر ابراهیم» معرفی شدند و با اهدای جوایز از آن ها تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن