ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10529
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
اقتدار با مذاکره به دست نمی‌آید

اقتدار با مذاکره به دست نمی‌آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالفتاح اهوازیان عصر امروز در همایش بصیرتی «خیبر تا حلب» ضمن تسلیت ایام پیش روی ماه صفر و تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای بسیج را گرامی داشت و با بیان اینکه در جنگ، دانشجویان نقش قابل توجهی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالفتاح اهوازیان عصر امروز در همایش بصیرتی «خیبر تا حلب» ضمن تسلیت ایام پیش روی ماه صفر و تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای بسیج را گرامی داشت و با بیان اینکه در جنگ، دانشجویان نقش قابل توجهی را برای پذیرفتن مسئولیت برعهده داشتند، اظهار کرد: شهید علم‌الهدی 100 روز در جنگ مقاومت کرد، این شهید کاری کرد که ماندگار شد و اکنون مزار او سالانه 6 میلیون زائر دارد.

وی اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های شهید علم‌الهدی دانست و افزود: شهید حسین علم‌الهدی در زمان جنگ باید در غرب خوزستان کار می‌کرد اما راه‌ها را بلد نبود، و برای نشان دادن راه‌ها از راه‌بلد قاچاقچی حرفه‌ای کمک گرفت و بعد از اینکه خود مسیرها را دانست دیگر از کسی کمک نخواست اما آن فرد قاچاقچی در یک ماه معاشرت با حسین علم الهدی تغییر رویه داد و بعدها نیز شهید شد.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به فتح‌الفتوح هویزه، ادامه داد: در این عملیات نیروهای ایرانی چنان مقاومتی کردند که وقتی همه شهید شدند عراقی‌ها سه بار با تانک از روی پیکر آن‌ها رد شدند.

وی با اشاره به اینکه چند ماه پس از پیروزی انقلاب جنگ شروع‌ شد و این معنویت و بصیرت کنونی وجود نداشت، ادامه داد: حسین علم‌الهدی از دیوصفت قاچاقچی یک فرشته ساخت و امروز ما مدعیان صف اول می‌گوییم که شهدا شفاعت کنید.

اهوازیان بابیان اینکه در جنگ دانشجویان زیادی داشتیم، ادامه داد: دانشجویان با عوام فرق داشتند و این فرق در بصیرت آن‌ها بود چراکه روزی که عراقی‌ها خرمشهر را گرفتند برخی از این افراد مادر و خواهر خود را با مقداری نان‌ و آب در باغچه دفن کردند تا بعداً نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از آن‌ها شهید شدند و هنوز اسکلت خواهر و مادر آن‌ها در باغچه مانده است، بیان کرد: عراقی‌ها زنان باردار و پیرمردها را زنده‌ به‌ گور کردند.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به اینکه در آن دوران از 36 میلیون نفر جمعیت ایران فقط 600 نفر به کمک خرمشهر آمدند، ادامه داد: تعدادی از این 600 نفر نیز زنان بودند.

وی ادامه داد: اگر در آن دوران بصیرت وجود داشت و به‌ جای 600 نفر 6 هزار نفر به کمک مردم خرمشهر می‌آمدند ممکن بود سرنوشت جنگ عوض شود.

اهوازیان با تأکید بر اینکه اگر در آن دوران ارتش و سپاه وجود داشت، لازم نبود دانشجویان و دانش آموزان به جنگ بروند، افزود: در دورانی که خرمشهر به دست عراقی‌ها افتاد، نیروی نظامی مقتدر در کشور نبود.

وی با اشاره به اینکه بنی‌صدر خائن، استاندار خائن خوزستان که دست‌نشانده بنی‌صدر بود و از طرفی وجود خواص بی‌بصیرت باعث سقوط خرمشهر شد، ادامه داد: در آن دوران پر تنش دانشجویان با بصیرت کاری کردند که  10 سال است مدیریت یادمان شهید علم‌الهدی دانشجو‌محور است.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه اخیرا اسنادی منتشرشده که در 15 سال گذشته 90 هزار حاجی در مکه کشته‌ شده و عربستان با رشوه دولت‌ها را ساکت کرده است، تصریح کرد: امروز بدون هزینه 22 میلیون نفر زیر تهدید داعش به اربعین می‌روند.

وی با اشاره به اینکه دو سال پیش داعش در 18 کیلومتری کربلا اره‌برقی آورده بود تا زوار را سر ببرد، افزود: داعشی‌ها را یک هفته قبل محرم 64 کیلومتر عقب بردیم و امروز 23 میلیون نفر پیاده می‌روند بدون  اینکه حتی یک قطره خون ریخته شود.

اهوازیان با اشاره به اینکه چهار روز پیش‌، نماز جماعتی به طول 85 کیلومتر و با حضور 15 میلیون نفر اقامه شد، ادامه داد: همچنین 20 میلیون غذای رایگان بین زوار توزیع شده است.

وی بابیان اینکه تبلور حرکت دانشجویان شهید امروز ارتش بزرگ اسلامی را راه انداخته است، ادامه داد: در روزگاری می‌گفتیم ارتش اسلامی به چه معناست؟

فرمانده قرارگاه نصرت بیان کرد: پیش از درگیری‌ها خدمت امام خامنه‌ای بودیم و ایشان فرمودند بچه‌ها من دارم جهان اسلامی را به‌ مثابه یک اقیانوس می‌بینیم که جزایری از آن بیرون زده و این جزایر همان ارتش بزرگ اسلامی است، ما حیران مانده بودیم که رهبری سه بار بر کلمه در زمان خودتان تأکید کردند و فرمودند در زمان خودتان ارتش بزرگ اسلامی را درک خواهید کرد.

وی با اشاره به اینکه 5 سال و 10 ماه پیش جنگ سوریه آغاز شد، تأکید کرد: در آن زمان 90 درصد سوریه در دست داعش بود و داعشی‌ها کاخ بشار اسد را با خمپاره می‌زدند که ما وارد عمل شدیم و با اولین شهیدی که دادیم خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و ایشان گفتند صبور باشید این اولین شهید نبوده و آخرین شهید هم نیست.

اهوازیان بابیان اینکه تمام معاندان از تمام کشورها در جنگ سوریه ورود کردند، افزود:  گزینش کردن نیروی مقاومت بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه سازمان سیا گزارش داده و اعلام کرده که ایران موفق شد در بلوای سوریه 800 هزار نفر را به‌عنوان ارتش بزرگ اسلامی سازماندهی کند و به کشورها برگرداند تا در وقت لازم وارد عمل شوند، تصریح کرد: هم‌اکنون 113 کشور به داعش کمک می‌کنند که یا اسیر یا مدرک یا مهمات یا مکالمات ضبط‌ شده و یا حواله‌های بانکی آن وجود دارد.

فرمانده قرارگاه نصرت گفت: اخیراً عربستان تمام زندانیان حبس ابد اتحادیه عرب را خریده و اعلام کرده سه ماه می‌جنگید، روزی 500 دلار می‌گیرید و بعد از سه ماه آزاد هستید و اگر خواستید بمانید حقوق می‌گیرید.

وی خاطرنشان کرد: بابیان اینکه موشکی به نام کورنت وجود دارد که حرارتی و بسیار گران است، قیمت هر موشک 300 تا 350 میلیون تومان است اما هر داعشی برای زدن یک بسیجی سه تا از این موشک‌ها را هزینه می‌کند.

اهوازیان با اشاره به 12 شهید مدافع حرم استان همدان، بیان کرد: اخیراً شهید بشیری از استان همدان به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

وی با بیان اینکه امروز یک تخریبچی هر لحظه باید روی مین برود و روی بمب‌های پیشرفته الکترونیکی کار کند، افزود: جنگ نوین به‌ قدری پیشرفته است که تخریبچی‌ها هر ثانیه شهید می‌شوند.

فرمانده قرارگاه نصرت بابیان اینکه مدافعان حرم خون خود را سنگفرش کردند تا ما در امینت قدم بزنیم بدون اینکه کف کفش ما خاکی شود، تأکید کرد: دنیا متحول شده و امروز ارتش بزرگ اسلامی شکل‌ گرفته که نمونه آن سردار شیخ نمر النمر، سردار بدرالدین، سردار نصرالله، سردار شیخ عیسی، شیخ علی، شیخ زکزاکی، حکیم، صدر و… است.

وی افزود: بر روی دیوار چین هیئت عزاداری سینه می‌زند، اما یک عده از خودی‌ها، ما را می‌زنند البته قرآن به همه ما بشارت پیروزی داده است.

اهوازیان با بیان اینکه برخی می‌گویند در این وانفسا که پول‌ نداریم، داشتن ارتش و سپاه چه ضرورت دارد، گفت: اگر در ابتدای جنگ ارتش و سپاه داشتیم در خرمشهر این‌ همه شهید نمی‌دادیم.

وی بابیان اینکه در دورتا دور خود چشمان طمع‌کار گرگان را می‌بینیم، گفت: امروز برخی می‌گویند ما سپاه و ارتش نیاز نداریم، در شرایطی که زمانی که نطفه داعش از طلبه‌های وهابی است و در پاکستان تربیت‌ شده و سلول به سلول آن‌ها خشم جنگ نهروان و جنگ بدر را با خود یدک می‌کشند.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه داعش یک معجونی از نفهمی و جسارت افزود: داعشی‌ها بچه سه ماهه‌ای را  را با سر نیزه برای دارت‌بازی به دیوار چسبانده بودند و یا بچه دو ماه را دار زده بودند.

وی افزود: نمی‌خواهم مجموعه‌ای را محکوم کنم اما تعدادی از افراد بی‌خرد در داخل دو هفته پیش، در این وانفسا به سازمان ملل بیانیه داده‌اند که ما بشار اسد و مدافعان حرم را به‌ عنوان کودک‌کش محکوم می‌کنیم.

اهوازیان با اشاره به اینکه داعشیان بر روی دختر یا پسر بودن زنان باردار شرط‌بندی می‌کنند و زنده‌ زنده جنین را از شکم مادر بیرون می‌کشند، یادآور شد: حال باید بپرسیم چه کسی کودک‌کش است؟

وی بابیان اینکه در جنگ وقتی قطعنامه پذیرفته شد باز هم ما قربانیان قطع‌نامه بودیم، افزود: آن‌هایی که در جنگ تجارت کردند، در صلح قطع‌نامه نیز خوردند و گفتند این‌ها قطع‌نامه‌چی هستند و به ما تهمت زدند.

فرمانده قرارگاه نصرت بابیان اینکه اکنون نیز قربانیان دفاع مقدس هستیم، گفت: آخرین داعشی که از نزدیک مرز ایران راندیم به 40 کیلومتری مرز رسیده بود.

وی بابیان اینکه امروز داعش را 400 کیلومتر عقب بردیم و به خانه آنها رفته‌ایم، ادامه داد: نیروهای مظلوم و پاکی داریم که با داعش مقابله می‌کنند.

اهوازیان بابیان اینکه امام حسین(ع) می‌گوید اگر دین ندارید آزاده باشید، بیان کرد: برخی از آقایان در کشور که ضد شهید، ولایت و امنیت ملی هستند می‌گویند این افراد مفت‌خور هستند و چون قسط دارند فرار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدافعان حرم برای پرداخت مخارج خانه خود مشکل‌ دارند، بیان کرد: چرا در این کشور یک عده برای جشن تولد برج 20 طبقه هدیه می‌گیرند؟

فرمانده قرارگاه نصرت با تأکید بر اینکه بصیرت با دیانت فرق می‌کند، افزود: برخی فکر می‌کنند چون دین‌دار هستند بصیر هم هستند در حالی‌که این‌گونه نیست.

وی افرادی مانند ابوموسی اشعری، ابن ملجم و شمر را نمونه‌ای از دین‌داران بدون بصیرت دانست و اظهار کرد: امام حسین(ع) را رزمنده جانباز بی‌بصیرت سر برید.

اهوازیان تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی مانند کبوتر در جهان بال می‌زند که یک بال آن جهاد و شهادت و دیگری بصیرت و فرهنگ است اما گاهی می‌لنگد چرا که برخی کوتاهی کردند.

وی ادامه داد: چرا من به‌ عنوان رزمنده باید حرف بزنم، چون کسی که باید حرف بزند نمی‌زند و کم‌کاری می‌کند و وقتی حرف می‌زند یا وام دارد، یا محافظه‌کار است و یا نان او گیر است.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه صدای داعشی‌ها کنترل و ضبط می‌شود، افزود: داعشی‌ها وقتی پشت دیوارهای زینبیه رسیدند می‌گفتند بگو عباس‌هایت بیایند و نجاتت بدهند.

وی با بیان اینکه اگر شهدا زنده بودند نمی‌گذاشتند گوشواره از گوش حضرت رقیه بکشند، ادامه داد: ما رزمنده‌ها برای دفاع از ولایت بیداریم و مانند حضرت عباس(ع) مگر تکه تکه شویم که وارد خیمه ولایت شوند.

اهوازیان گفت: وقتی زیارت عاشورا را برای ما می‌خواندند فهمیدیم به چه معناست، لق لقه زبان نبود چرا که مردم و جوانان را دچار دوگانگی نکردیم و خوب جنگیدیم اما برخی در خط ولایت، شهدا، اقتصاد، حجاب، امنیت، کم‌فروشی کردند.

وی با اشاره به اینکه از تمام دنیا مدافع می‌آید زیرا نیروهای ایرانی را می‌بینند، ادامه داد: وقتی از نیروهای مدافع حرم کسی تیر می‌خورد داعشی‌ها برای ایجاد جنگ روانی فوری ریخته و سر او را می‌بریدند.

فرمانده قرارگاه نصرت به شرح نحوه شهادت جوان 21 ساله افغانستانی به دست داعشی‌ها پرداخت و افزود: این جوان افغانستانی نه جمهوری اسلامی، نه ولایت و نه امت دارد، از شهدا چه یاد گرفته‌اند که این‌گونه خود را فدا می‌کنند، اما برخی برای تشییع شهید می‌گویند مگر ایران، افغانستان است در ایران خاک نکنید.

وی بابیان اینکه اکنون به برکت شهدا و امام(ره) ایران در اقتدار است، تأکید کرد: این اقتدار با مذاکره و با دم تکان دادن به دست نمی‌آید.

اهوازیان با طرح این سؤال که آیا می‌خواهید بدانید مذاکرات چیست، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مذاکرات جهان را مدافعان حرم انجام دادند چراکه کاری کردند که  روسیه در خاک سوریه کرنش کرد و امروز هزینه دفاعی را پرداخت می‌کند و این بزرگ‌ترین مذاکره با اقتدار و عزت است.

وی افزود: افتخار می‌کنیم حاج حسین بین‌الحرمین رفت و توفیق شهادت خواست و خدا آمین گفت و حاج حسین شهید شد، باید از شهدا یاد گرفت.

اهوازیان در پایان در پاسخ سؤالی در خصوص حاج احمد متوسلیان، با بیان اینکه حاج احمد روحیه فعالی داشت و کار را به نفع احسن انجام می‌داد، افزود: باید تلاش کنیم که بدانیم حداقل ایشان کجاست و مثل جریان تندگویان نشود که مغفول ماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن