ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105303
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
عیادت مسئولان سپاه الغدیر از پدر شهید مدافع حرم / آخرین وضعیت پرونده ضارب پدر شهید

عیادت مسئولان سپاه الغدیر از پدر شهید مدافع حرم / آخرین وضعیت پرونده ضارب پدر شهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام گندمی نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و جمعی از اعضای شورای فرماندهی و مسئولان سپاه الغدیر از سید قلندر سادات، پدر شهید مدافع حرم اهل افغانستان، سید مهدی سادات عیادت و از خانواده وی دلجویی کردند. «سید قلندر سادات» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام گندمی نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و جمعی از اعضای شورای فرماندهی و مسئولان سپاه الغدیر از سید قلندر سادات، پدر شهید مدافع حرم اهل افغانستان، سید مهدی سادات عیادت و از خانواده وی دلجویی کردند.

«سید قلندر سادات»  اواخر اسفندماه گذشته توسط یکی از همسایگانش مورد ضرب‌وجرح قرار گرفت و به‌شدت زخمی و به کما رفته است و پس از مدتی که در بیمارستان بستری بود اکنون مرخص شده و در منزل به سر می‌برد.

ضارب پدر شهید در ابتدا دستگیر اما طبق اعلام پلیس استان یزد به دلیل عدم آگاهی افسرنگهبان کلانتری و نیز مداخله یکی از کارکنان آزاد شد.

فرمانده انتظامی یزد پس از اطلاع از این واقعه، در همان زمان با دلجویی از خانواده شهید مدافع حرم، ۲ نیروی خاطی کلانتری را تا اطلاع ثانوی و روشن شدن پرونده از کار معلق و دستور سریع برای دستگیری متهم را صادر کرد؛ ماه گذشته نیز ضارب که راه فرار را بر خود بسته می‌دید خود را تسلیم پلیس کرد.

گفتنی است خبری آزادی مشروط ضارب در روزهای گذشته واکنش‌های زیادی داشت، که سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد دراین‌باره  با اشاره به تکمیل پرونده توسط پلیس و  تحویل آن به دستگاه قضا، اظهار داشت: شخصاً پیگیر این موضوع بوده و هستم اما تصمیم‌گیری‌ها و تعیین مجازات بر عهده دستگاه قضایی است.

پایان پیام/90017

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن