ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10531
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
  • 395 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در لنجان

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در لنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله صفرپور  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان اظهار کرد: بسیج با پرورش نیروهای نخبه و ارزشی در جهت رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد. وی تبیین و ترویج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله صفرپور  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان اظهار کرد: بسیج با پرورش نیروهای نخبه و ارزشی در جهت رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

وی تبیین و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: پرداختن به اصول و محورهای مهم و اساسی بسیج اهمیت بسیار بالایی دارد که از جمله این محورها می‌توان به تلاش برای بسط اندیشه حاکمیت اسلامی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به مبانی و مؤلفه‌های اندیشه بسیجی تأکید کرد: خدامحوری، ولایتمداری، حق‌گرایی، عقل‌گرایی، ایثارگری، شناخت همه‌جانبه دشمن و برخورداری از مدیریت جهادی از مؤلفه‌های مورد توجه آحاد بسیجیان است.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل بسیجیان این شهرستان در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور خاطر نشان کرد: نیروهای توانمند و بسیجی شهرستان لنجان به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب آمادگی دارند در تمام عرصه‌های مورد نیاز نقش‌آفرینی کنند.

صفرپور از برگزاری 171 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری همایش ائمه جماعت شهرستان لنجان، سرکشی از خانواده شهدا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا در شهرهای مختلف شهرستان و اکران فیلم مقاومت از جمله برنامه‌هایی است که در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با توجه به اجتماع بزرگ مدافعان در شهرستان لنجان عنوان کرد: برای اولین بار شهرستان لنجان در سه شهر باغ بهادران، زرین‌شهر و فولادشهر شاهد اجتماع بزرگ مدافعان حرم خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در ادامه با توجه به لزوم برگزاری نهضت‌های روشنگری در جامعه تاکید کرد: دشمنان ما درصددند تا به هر وسیله فضای سیاسی کشور را دوقطبی کنند تا از این طریق به خواسته‌های شوم خود دست یابند.

وی در پایان افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به انتخابات پیش روی کشورمان می‌خواهند با ایجاد فضای برد و باخت در جامعه و جایگزین کردن تعصبات شخصی به‌جای عقلانیت به امیال شوم خود برسند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن