ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105332
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب شهید مدافع حرم البرزی منتشر شد

کتاب شهید مدافع حرم البرزی منتشر شد

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به رونمایی از کتاب «یادت باشد» نوشته شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی » اشاره و اظهارکرد: کتاب یادت باشد، یادگاری از دوران عمر شهید حمید سیاهکالی مرادی است که در ۲۶ سالگی به شهادت رسید.وی گفت: این […]

کتاب شهید مدافع حرم البرزی منتشر شد

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به رونمایی از کتاب «یادت باشد» نوشته شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی » اشاره و اظهارکرد: کتاب یادت باشد، یادگاری از دوران عمر شهید حمید سیاهکالی مرادی است که در ۲۶ سالگی به شهادت رسید.
وی گفت: این کتاب بیانگر سبک زندگی شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم است.
وی افزود: خاطرات و دست نوشته‌های شهدا از جمله راهکارهای آشنایی هرچه بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با سیره، روش و زندگی شهدا است.
این مسئول تقویت فرهنگ کتابخوانی را حلقه پیوند بین نسل‌ها دانست و گفت:: با تهیه کتاب‌ها و مجموعه‌های فاخر از شهدا، ایثارگران و جانبازان و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه می توان زمینه تقویت این حلقه پیوند را فراهم کرد.
فهمید تصریح کرد: کتاب‌هایی که به بیان خاطراتی از شهدای انقلاب و مدافع حرم پرداخته‌اند به دنبال این هستند تا دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه را با سیره و روش زندگی شهدای والامقام آشنا کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: ملت ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد به دلیل ارادت خاصی که به شهدا، امام و ولایت دارند، همواره در راه این بزرگواران گام بر می دارند و در آیین‌هایی که به نام شهدای والامقام مزین می‌شود، پرشور و مشتاقانه حضور می‌یابند.
گفتی است؛ در بخشی از سخن آغازین این کتاب نگاشته شده است: هرچه که نوشته‌ام قطره‌ای است از آن‌چه حس کرده‌ام و آن‌چه حس کرده‌ام تنها پنجره‌ای است رو به این همه عشق و بصیرت.
در صفحه آخر این کتاب نیز وصیت‌نامه این شهید والامقام آورده شده است که در آن می‌خوانید: دفاع از حرمین و مظلومیت مسلمانان را بر خود واجب می‌دانم و سعادت خود را در پیروی از خط مشی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) می‌دانم و از خداوند می‌خواهم تا مرا در این راه ثابت قدم گرداند.
همچنین در بخش دیگری از وصیت‌نامه این شهید مدافع حرم آمده است: قطه قوت ما ولایت است و نقطه ضعف ما نیز بی توجهی به این امر، زیرا ما آنچنان که لازم است باید به آن توجه کرده و خود را ذوب در ولایت بدانیم.
این کتاب در ابعاد ۱۳ در ۱۸ و در ۳۷۸ صفحه به همت نویسنده جوان و خلاق محمدرسول ملاحسنی و با فعالیت جمعی از فعالان و خادمان شهدا به نگارش درآمده و توسط انتشارات«فحوای دانش» به چاپ رسیده است.
انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن