ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105374
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۹
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

سعودی‌ها از مقابله با حملات موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی ناتوانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، پیشرفت استراتژیک موشک‌ها و پهپاد‌های نیرو‌های یمنی در حدی است که سراسر خاک عربستان سعودی هم اکنون در تیررس آنهاست. نیرو‌های یمنی به حملات خود به اهداف سعودی ادامه می‌دهند. حملات نیرو‌های یمنی به اهداف سعودی، […]

سعودی‌ها از مقابله با حملات موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی ناتوانندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، پیشرفت استراتژیک موشک‌ها و پهپاد‌های نیرو‌های یمنی در حدی است که سراسر خاک عربستان سعودی هم اکنون در تیررس آنهاست. نیرو‌های یمنی به حملات خود به اهداف سعودی ادامه می‌دهند. حملات نیرو‌های یمنی به اهداف سعودی، هم از نظر وسعت و هم از نظر نوع تسلیحات، تشدید شده است.

خبرنگار العالم در صنعا گفت: روز به روز عملیات نظامی نیرو‌های یمنی در عمق خاک سعودی گسترده‌تر می‌شود. نیرو‌های یمنی تاکید کرده‌اند این حملات در پاسخ به ادامه جنایات سعودی‌ها و ادامه محاصره یمن است. این در حالی است که سامانه دفاع هوایی سعودی با وجود پیشرفته و آماده بودن، از مقابله با حملات موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی ناتوان است.

سرتیپ «عزیز راشد» کارشناس نظامی یمنی گفت: پیشرفت نظامی و استراتژیک موشک‌ها و پهپاد‌های نیرو‌های یمنی به حدی است که سراسر خاک سعودی هم اکنون در تیررس آنهاست و این در حالی است که نیرو‌های یمنی در حال توسعه سامانه‌های هجومی خود هستند در حدی که بتوانند دیگر کشور‌های متجاوز را هدف قرار دهند و این حق قانونی نیرو‌های یمنی است که از کشور و مردم خود دفاع کنند.

خبرنگار این شبکه اعلام کرد: توانایی هجومی موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی معادلات را در جنگ با ائتلاف متجاوز سعودی به کلی تغییر داده است.

سرتیپ «محمد الخالد» کارشناس نظامی یمنی تاکید کرد: هم تسلیحات نیرو‌های یمنی متنوع شده‌اند و هم اهداف سعودی و این نشان می‌دهد که ارتش یمن توانایی و قابلیت‌های بسیار دارد و می‌تواند با حمله به مراکز حیاتی دشمن، آن‌ها را دچار رعب و وحشت کند.

خبرنگار العالم افزود ناظران تاکید می‌کنند سیاست نیرو‌های یمنی در تشدید نبرد نشان می‌دهد به خوبی توانایی اداره کردن جنگ را دارند و همین مسئله دشمن متجاوز را برای پاسخ دادن به حملات، در برابر گزینه‌های بسیار دشوار قرار می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن