ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105396
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: فن‌آوری پیشرفته‌ای در اختیار داریم که سامانه‌های سعودی قادر به مقابله با آن نیستند

انصارالله: فن‌آوری پیشرفته‌ای در اختیار داریم که سامانه‌های سعودی قادر به مقابله با آن نیستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، گروه انصارالله یمن اعلام کرد فن‌آوری‌های پیشرفته ای در اختیار دارد که سامانه های پدافندی آمریکائی و غیرآمریکائی مستقر در عربستان سعودی نیز قادر به مقابله با آنها نیستند و به همین […]

انصارالله: فن‌آوری پیشرفته‌ای در اختیار داریم که سامانه‌های سعودی قادر به مقابله با آن نیستندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، گروه انصارالله یمن اعلام کرد فن‌آوری‌های پیشرفته ای در اختیار دارد که سامانه های پدافندی آمریکائی و غیرآمریکائی مستقر در عربستان سعودی نیز قادر به مقابله با آنها نیستند و به همین علت عسیر و نجران سعودی در تیررس ماست.

بر این اساس، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح ‌انصارالله ضمن بیان این مطلب افزود: انواع موشک های بالستیک و هدایت شونده و پهپاد را برای هدف قرار دادن سرتاسر خاک عربستان در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: در صورت ادامه بحران، حملات ما به عسیر و نجران و جیزان محدود نخواهد شد. ما قادر به تولید مداوم این موشک ها و پهپادها هستیم و یمن با این توانمندی ها قادر است نه تنها چندین ماه بلکه چندین سال به مقاومت ادامه دهد. مقابله با متجاوزان حق مشروع یمن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن