ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10541
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۳۱
  • 599 بازدید
  • ارسال توسط :
روایتی از زندگی پرمهر شهدای مدافع حرم در یم سریال/ایفای نقش در “علمدار” برایم جذاب بود

روایتی از زندگی پرمهر شهدای مدافع حرم در یم سریال/ایفای نقش در “علمدار” برایم جذاب بود

امیر علی موسوی بازیگر نقش “مهران” در ریال تلویزیونی “علمدار” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: در سریال تلویزیونی “علمدار” که با حال و هوای عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) ساخته شده، نقش پسر اعظم خانم را بازی می کنم که همراه با دوستانم، درصدد برگزاری یک  تعزیه هستیم.وی […]

امیر علی موسوی بازیگر نقش “مهران” در ریال تلویزیونی “علمدار” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: در سریال تلویزیونی “علمدار” که با حال و هوای عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) ساخته شده، نقش پسر اعظم خانم را بازی می کنم که همراه با دوستانم، درصدد برگزاری یک  تعزیه هستیم.
وی ادامه داد: در حقیقت چند نفر که شخصیت‌های اصلی داستان سریال “علمدار” را تشکیل می دهند، در روند مبارزه های خود و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) ، در قامت شهدای مدافع حرم به شهادت می رسند.
موسوی تصریح کرد: پس از شهادت مدافعان حرم اهل بیت (ع) ، تعدادی از فرزندان آن ها به همراه دوستانشان گرد یکدیگر جمع می شوند و تصمیم می گیرند تا به هیچ عنوان، علم برگزاری تعزیه در سالی که پدرانشان به عنوان بنیانگذاران این هنر دینی و آیینی حضور ندارند، روی زمین نماند.
بازیگر نقش “مهران” یادآور شد: از اینکه دومین حضورم در زمینه آثار تصویری، به سریال “علمدار” که با حال و هوای مربوط به سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین موضوع مهم و تأثیرگذار شهدای مدافع حرم مربوط می شود، بسیار خوشحال هستم.
وی همچنین گفت: بر اساس صحبتی که پیش تر صورت گرفته، شاید در سریال جدید شهرزاد سالمی نیز به ایفای نقش بپردازم.
موسوی خاطرنشان کرد: بنده قبل از سریال “علمدار” در سریال شبکه نمایش خانگی “شاهگوش” در نقش پویا و در مقابل فرهاد اصلانی، به ایفای نقش پرداخته ام.
گفتنی است، سریال تلویزیونی “علمدار” به کارگردانی شهرزاد سالمی و تهیه کنندگی داریوش موحد تولید شده و هنرمندانی همچون عنایت بخشی، فلور نظری، میر طاهر مظلومی، حشمت آرمیده، گلناز خالصی، سید جواد هاشمی، مرتضی اکبری و فرج الله گل سفیدی در این اثر، به ایفای نقش می پردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن