ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105453
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :

مقام یمنی ضمن هشدار به ائتلاف؛ پاسخ‌های موشکی ما تا کنون، تنها پیام صلح بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (وابسته به انصارالله) اعلام کرد؛ ارتش یمن قادر است دهها موشک و پهپاد را به شکل سازماندهی شده و مرتب در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی بکار گیرد. وی در صفحه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (وابسته به انصارالله) اعلام کرد؛ ارتش یمن قادر است دهها موشک و پهپاد را به شکل سازماندهی شده و مرتب در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی بکار گیرد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: آنچه تا کنون انجام داده‌ایم چیزی بیش از پیام‌های صلح و فشار برای پایان دادن به کشتار ملت مظلوم ما نبود و ما گزینه‌ها و سلاح‌های قویتری داریم (که هنوز استفاده نشده است).

 

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله در سال ۲۰۱۵ و آغاز جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن اعلام کرد «اگر حمله به یمن متوقف نشود ناچار می‌شویم گزینه‌های استراتژیک خود را اجرایی کنیم». اکنون که جنگ یمن وارد پنجمین سال خود شده، ارتش یمن پاسخ حملات ائتلاف سعودی به فرودگاه صنعا را با حملات متقابل به فرودگاه‌های سعودی می‌دهد.

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، حدود 10 عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور تنها در یک ماه اخیر انجام داده است (جزئیات بیشتر).

جنگ علیه یمن به فرماندهی عربستان سعودی وارد پنجمین سال خود شده و تا کنون بیش از 50 هزار یمنی در آن کشته و زخمی شده‌‌اند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن