ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105463
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :

گریفیث مذاکرات با دولت مستعفی یمن را از سر می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت العرب الیوم، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن مذاکرات خود با دولت مستعفی در این کشور را که حدود دو ماه اخیر متوقف شده‌ است، اواخر هفته جاری با دیدار با مسئولان دولت مستعفی یمن و مسئولان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت العرب الیوم، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن مذاکرات خود با دولت مستعفی در این کشور را که حدود دو ماه اخیر متوقف شده‌ است، اواخر هفته جاری با دیدار با مسئولان دولت مستعفی یمن و مسئولان عربستان در ریاض از سر می‌گیرد.

برخی منابع دیپلمات در سازمان ملل که نخواستند نامشان فاش شود، اعلام کردند، گریفیث رایزنی‌های خود با طرف‌های یمنی را برای بررسی تحولات در این کشور از سر خواهد گرفت.

منابع یاد شده افزودند، این اولین دیدار گریفیث با مسئولان دولت مستعفی یمن از حدود دو ماه قبل و پس از ایجاد تنش در روابط دو طرف و متهم شدن گریفیث از سوی دولت مستعفی به عبور از چارچوب‌ها و جانبداری در عمل به وظایف محسوب می‌شود.

عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی یمن بارها گریفیث را به “همراهی با انصارالله” در دور زدن توافقنامه سوئد درباره عقب‌نشینی از استان حدیده متهم کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن