ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105518
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه به وطن/تشییع به‌زودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا،  پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد. شهید ابراهیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا،  پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.

شهید ابراهیم عشریه از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مربی نمونه جودو، در کسوت مربی تاکتیک در دانشکده تربیت پاسداری علویون قم مشغول فعالیت بود که اواخر سال 94 برای دفاع از حریم آلالله رهسپار سوریه شد.

 این شهید در 25 فروردین ماه 95 در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاویدالاثر شد و با گذشت 54 روز و با پیگیری‌های به‌عمل آمده و  دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تائید و به عنوان شهید جاویدالاثر نام گرفت.

با انجام رایزنی‌های لازم توسط سپاه و همچنین تفحص مناطق آزاد شده سوریه برای بازگرداندن پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم  در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه، پیکر این شهید والامقام که در مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود، کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و بعد از قریب به سه سال به آغوش پرمهر وطن باز می‌گردد.

 پس از طی مراحل قانونی و هماهنگی‌ها با خانواده این شهید، جزییات مراسم وداع، تشییع وتدفین این شهید والامقام متعاقباً اعلام خواهد شد.‌

گفتنی است، شهید ابراهیم عشریه پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان نکا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن