ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10553
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان «مدافعان حرم» در لارستان

گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان «مدافعان حرم» در لارستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، امین دل‌خسته عصر امروز در حاشیه آئین غبارروبی قبور مطهر شهدا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج، تجلی‌بخش و ترسیم‌کننده واژه مبارزه با استکبار و حق‌طلبی است. وی بابیان اینکه نیروی مردمی بسیج با اتکا به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، امین دل‌خسته عصر امروز در حاشیه آئین غبارروبی قبور مطهر شهدا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج، تجلی‌بخش و ترسیم‌کننده واژه مبارزه با استکبار و حق‌طلبی است.

وی بابیان اینکه نیروی مردمی بسیج با اتکا به قدرت معنویت و اطاعت از رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری توانسته است موفقیت‌های بزرگی را برای انقلاب رقم بزند، افزود: تفکر بسیجی نشأت‌گرفته از جهاد، شهادت، ازخودگذشتگی و مردم‌داری است.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان به رشادت‌های نیروهای مقاومت در مبارزه با تروریست در کشورهایی نظیر سوریه اشاره و تصریح کرد: به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ بسیجیان لارستان با موضوع «مدافعان حرم» رأس ساعت 9:30 صبح فردا در مسجد جامع شهر لار برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سخنران ویژه این گردهمایی عزت‌الله ضرغامی مدیر پیشین سازمان صداوسیمای کشور خواهد بود، افزود: این برنامه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوثر، بسیجیان ادارات و اقشار به همت پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن