ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105550
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات پهپادی نیروهای یمنی به فرودگاه‌های سعودی جیزان و ابها

حملات پهپادی نیروهای یمنی به فرودگاه‌های سعودی جیزان و ابها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های یمنی با پهپاد‌های قاصف کی۲ به طور گسترده فرودگاه‌های جیزان و ابها را هدف قرار دادند. یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب در یک نشست خبری اعلام کرد روز یکشنبه عملیات گسترده پهپادی علیه دو فرودگاه […]

حملات پهپادی نیروهای یمنی به فرودگاه‌های سعودی جیزان و ابهابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های یمنی با پهپاد‌های قاصف کی۲ به طور گسترده فرودگاه‌های جیزان و ابها را هدف قرار دادند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب در یک نشست خبری اعلام کرد روز یکشنبه عملیات گسترده پهپادی علیه دو فرودگاه سعودی جیزان و ابها صورت گرفت.

یحیی سریع افزود: عملیات نخست در فرودگاه جیزان واقع در جنوب عربستان انجام شد که در آن آشیانه هواپیما و اهداف نظامی مهم و حساس هدف دقیق حملات پهپادی قرار گرفت. نیروهای یمنی در عملیات دوم خود نیز با استفاده از پهپادهای قاصف کی۲ به پایگاه‌های نظامی فرودگاه بین‌المللی ابها حمله کردند.

تکمیلی: شبکه الحدث مدعی شد در این حمله هشت نفر زخمی شده‌اند که یک نفر از آن‌ها به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن