ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105568
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲:۴۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت عزتمندانه بعد از 3 سال/آیا چشم‌انتظاری دختران برای پدر به پایان می‌رسد؟

بازگشت عزتمندانه بعد از 3 سال/آیا چشم‌انتظاری دختران برای پدر به پایان می‌رسد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سه سال و اندی چشم‌انتظاری برای همسر و دختران خردسالی که هنوز بهانه بابا را می گیرند؛ فاصله کوتاهی نیست. با گذشت دوباره خاطرات روزهای اولی که خبر شهادت شهید عشریه را به ما دادند و حضورمان در منزل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سه سال و اندی چشم‌انتظاری برای همسر و دختران خردسالی که هنوز بهانه بابا را می گیرند؛ فاصله کوتاهی نیست.

با گذشت دوباره خاطرات روزهای اولی که خبر شهادت شهید عشریه را به ما دادند و حضورمان در منزل این شهید بزرگوار، آنچه در ذهنم می‌آید؛ صبوری و صبر این خانواده در پس اشک‌های گاه و بی‌گاهی است که بر گونه‌هایشان می‌لغزید و همین کافی بود تا دل ما هم با اشک‌های این خانواده صبور که الحق، صبر از اهل بیت(ع) خواستند و صبوری کردند؛ بلغزد.

از شهید که می‌نویسم، دلم برای نبودشان تنگ می‌شود و به شهید عشریه که می‌رسم ناخودآگاه تصویر همسر صبور و قوی این شهید به نظرم می‌آید و با خود می‌گویم صبور باش و بنویس؛ بنویس و رسالتت را انجام بده.

دوباره صبر، دوباره فرو خوردن اشکی که توانش تمام شده و دوباره نوشتن از شهید… شهیدی که تمام زندگی‌اش خدایی و برای رضایت خداوند بود.

از شهید و ارزش والای شهدا نوشتن اگر چه کار ما زمینیان نیست؛ اما بر حسب وظیفه می‌نویسم تا خودم سبک شوم و به همین شهید و همه شهدای مدافع حرم متوسل می‌شوم تا قلمم بنویسد.

چند روزی است که خبر حضور مردی از پاکان و شهیدی از سرزمین سوریه دلمان را هوایی کرده است و این بار شهید مدافع حرم” ابراهیم عشریه” بعد از سه سال دوری از وطن باز می‌گردد و به راستی باید گفت: آب زنید راه را اینکه نگار می‌رسد…

همچون همیشه با شنیدن خبر به سراغ همسر و برادر شهید عشریه رفتم و همچون همیشه تماس تلفنی برقرار کردم و البته همچون همیشه صبورانه پاسخگو شدند.

بازگشت شهید؛ چیزی جز افتخار، عزت و سربلندی نیست

اسماعیل عشریه برادر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه، همچون همیشه با وجود همه مشغله‌هایی که این روزها دارد و با وجود در پیش بودن مراسم وداع در معراج شهدا، با صبوری،بازگشت شهید عشریه را افتخار، عزت و سربلندی دانست.

وی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: حضور شهدا برای همه ما عزت‌آفرینی است و حضور شهید ابراهیم هم عزت و سربلندی برای ایران اسلامی و دفاع از ارزش‌هاست.

اسماعیل عشریه اظهار کرد: بازگشت شهید عشریه، مظلومیت این شهید را نمایان کرد و اینکه این شهید آمد تا دوباره تلنگری به ما داده شود و دشمن هم بفهمد با حضور این شهدا لحظه به لحظه بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

 

شهید عشریه،تابع ولایت بود و بازگشت‌شان قطعا” دارای برکات و خیرات است

همسر شهید عشریه هم با بیان اینکه شهید عشریه، تابع ولایت بود و بازگشت‌شان قطعا” دارای برکات و خیرات است؛ افزود: امیدواریم برکت حضورشان نصیب حال ما و زندگی همه ما شود.

ساره عیسی‌پور به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در تمام این مدت صبر پیشه کردیم و توکل‌مان به خدا بود و مطمئن بودم که خیلی زود پیکرشان به وطن باز می‌گردد و امروز مزد صبر و تحمل‌مان را گرفتیم.

پیکر شهید عشریه تا پایان هفته در مازندران تشییع می‌شود

همسر شهید عشریه در مورد زمان تشییع این شهید بیان داشت: زمان قطعی مراسم تشییع و خاکسپاری تا این لحظه به طور دقیق اعلام نشده است اما قطعا” تا پایان هفته جاری پیکر این شهید در مازندران تشییع و در نکا خاکسپاری می‌شود.

 برادر شهید ابراهیم عشریه هم در مورد زمان مراسم وداع یادآور شد: برنامه‌های متعدد وداع در تهران، قم و مازندران برنامه‌ریزی شده است که براساس برنامه اولین مراسم وداع ساعت 17 دوشنبه سوم تیرماه در معراج شهدا برگزار و سپس همان شب مراسم وداع در دانشگاه امام حسین(ع) تهران برگزار و روز سه شنبه هم مراسم صبحگاه با حضور پیکر شهید در این دانشگاه برگزار است.

اسماعیل عشریه گفت: مراسم وداع در استان قم و حرم حضرت معصومه(ص) و همچنین برگزاری مراسم وداع در جمکران از دیگر برنامه‌های وداع است و مراسم تشییع و خاکسپاری در مازندران، آخر هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهید ابراهیم عشریه پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان نکا است و پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.

شهید ابراهیم عشریه مربی نمونه جودو، در کسوت مربی تاکتیک در دانشکده تربیت پاسداری علویان قم مشغول فعالیت بود که اواخر سال 94 برای دفاع از حریم آل‌الله رهسپار سوریه شد.

 این شهید در 25 فروردین ماه 95 در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاویدالاثر شد و با گذشت 54 روز و با پیگیری‌های به‌عمل آمده و  دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تائید و به عنوان شهید جاویدالاثر نام گرفت.

با انجام رایزنی‌های لازم توسط سپاه و همچنین تفحص مناطق آزاد شده سوریه برای بازگرداندن پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم  در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه، پیکر این شهید والامقام که در مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود، کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و بعد از قریب به سه سال به آغوش پرمهر وطن باز می‌گردد.

از این شهید بزرگوار سه فرزند دختر به نام‌های زینب، زهرا و معصومه به یادگار مانده است.

 انتهای پیام/86002/ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن