ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105588
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۳۰
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
سیری ناپذیری اشتهای فروشندگان سلاح به سعودی‌ها

سیری ناپذیری اشتهای فروشندگان سلاح به سعودی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در دیدار با سفرا و کاردان کشورهای خارجی با اعلام این مطلب افزود:‌ آیا کشورهای غربی که با آمریکا همکاری می‌کنند و از دادن دارو به ایران پرهیز می‌کنند دلسوزان و حامیان حقوق بشر هستند؟ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در دیدار با سفرا و کاردان کشورهای خارجی با اعلام این مطلب افزود:‌ آیا کشورهای غربی که با آمریکا همکاری می‌کنند و از دادن دارو به ایران پرهیز می‌کنند دلسوزان و حامیان حقوق بشر هستند؟

اخبار اجتماعی– وی افزود: همین کشورهای غربی که مانع دسترسی ایران به دارو هستند محور اصلی تدوین و تصویب قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران هستند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: آمریکا و متحدانش مهمترین ناقضان حقوق بشر در فلسطین و یمن بوده و شهروندان این کشورها با بیشترین مشکلات مواجه شده‌اند.

وی گفت: حق مردم فلسطین برای داشتن یک حکومت دموکراتیک نقض شده است و برخلاف آنچه در میثاق حقوق بشری آمده است نتوانسته‌اند به حقوق خود دست پیدا کنند.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: طرح از پیش شکسته خورده معامله قرن هم بر همین منوال بنا نهاده شده بود.

وی ادامه داد: پرونده حقوق بشر و جنایات رژیم سعودی دیگر مثال بزرگ نقض حقوق شهروندی است و با رفتار متناقض آمریکا مورد حمایت قرار گرفته است.

رئیس دستگاه قضایی کشور گفت: امروز صف‌های اعدام بزرگی از فعالین مدنی و سیاسی در بحرین به راه افتاده است در حالی که اینها تنها حق رأی خواسته و به دنبال برگزاری یک انتخابات آزاد بوده اند.

وی تصریح کرد: این کشورها وارد جنگ نابرابر علیه دموکراسی خواهی مردم یمن شده اند و در جنگی نابرابر موجبات کشته شدن ۶۰ هزار نفر یمنی بی گناه را فراهم کرده اند.

آیت الله رئیسی گفت: طبق گزارش تخمینی سازمان ملل تا کنون ۸۵ هزار کودک یمنی بر اثر گرسنگی جان باخته‌اند و باید پرسید هنوز اشتهای فروشندگان سلاح به کشور سعودی را برطرف نکرده است؟

رئیس دستگاه قضایی کشور خاطرنشان کرد: اعتراضات مدنی در کشورهای غربی هم نتوانسته این سیری ناپذیری را متوقف کند.

وی افزود: شگفتا که متهمان حقوق بشر مدعی انسانیت و آزادی هستند کشورهایی که چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی متهم ردیف اول نقض حقوق بشر هستند امروز خود را به عنوان مدعی حقوق بشر می‌نامند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن