ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10559
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۱۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع عظیم بسیجیان در مسجد اعظم فامنین به مناسبت 5 آذر

تجمع عظیم بسیجیان در مسجد اعظم فامنین به مناسبت 5 آذر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، سرگرد حسن بهادری یکتا با بیان نامگذاری 5 آذر به عنوان روز بسیج گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قطع دست استکبار جهانی از ایران، توطئه ها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، سرگرد حسن بهادری یکتا با بیان نامگذاری 5 آذر به عنوان روز بسیج گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قطع دست استکبار جهانی از ایران، توطئه ها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترش یافت و در چنین شرایطی حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.

 

وی افزود: 5 آذر روز تجلیل از عشق بسیجیان مخلص به ولایت و دفاع از حق است. بزرگداشت ایثار و فداکاری افرادی که در تمام عرصه های انقلاب در صحنه حاضر بودند و جان فشانی کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اتحاد و اراده بسیجیان، در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بسیج تنها حاصل 8 سال دفاع مقدس نبود. بسیج در تمام دوران و در تمام عرصه های فرهنگی، سازندگی، اقتصادی، تربیتی و دفاعی، آمادگی داشته و مخلصانه تلاش کرده است.

 

بهادری ادامه داد: امروز با تجمع عظیم اقشار بسیج از عزیزان مدافع حرم تجلیل به عمل آورده و بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنیم که گوش به فرمان ولایت هستیم و با جان و دل بر علیه توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرده و کشور اسلامی مان را از گزند نااهلان حفظ خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های رزمی و نمایشی در همایش و حضور گسترده اقشار و گردان های عاشورا و الزهرا و کوثر و مردم شریف شهرستان، اقتدار و اتحاد را در نیروهای داوطلب بسیج به نمایش گذاشته و از بیانات مهمانان و مسئولین استان بهره مند خواهیم بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن