ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105595
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
کویت و اردن حمله پهپادی به فرودگاه سعودی «ابها» را محکوم کردند

کویت و اردن حمله پهپادی به فرودگاه سعودی «ابها» را محکوم کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت با ارسال تلگرافی به «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» شاه سعودی، حمله به فرودگاه ابها را محکوم کرد. وی این حمله را «اقدام تروریستی» و تجاوز آشکار به خاک عربستان سعودی و نقض معاهدات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت با ارسال تلگرافی به «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» شاه سعودی، حمله به فرودگاه ابها را محکوم کرد.

وی این حمله را «اقدام تروریستی» و تجاوز آشکار به خاک عربستان سعودی و نقض معاهدات بین‌المللی و تهدیدی برای ثبات منطقه و امنیت آن خواند.

به نوشته روزنامه کویتی «القبس»، امیر کویت همچنین بر ایستادگی کویت در کنار عربستان سعودی و حمایت تام از تمامی تصمیماتی که برای حفظ امنیت و ثبات این کشور اتخاذ می‌شود، تأکید کرد.

همچنین یک منبع مسئول در وزارت خارجه کویت حمله پهپادی یمن به فرودگاه «ابها» در جنوب عربستان سعودی را محکوم کرد.

وی این حمله را «اقدام تروریستی» و نقض آشکار قوانین و معاهدات بین‌المللی خواند و گفت که این اقدام خطری برای امنیت و ثبات منطقه است و فرصت‌های برقراری صلح را تضعیف می‌کند.

از سوی دیگر «سفیان سلمان القضاة» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن نیز حمله پهپادی انصارالله یمن به فرودگاه ابها را محکوم کرد.

وی تأکید کرد که هر گونه هدف قرار دادن امنیت عربستان سعودی به منزله هدف قرار دادن امنیت منطقه است.

طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، القضاة همچنین بر حمایت اردن از تمامی تصمیماتی که عربستان سعودی برای حفظ امنیت خود و مقابله با تمامی اشکال تروریسم اتخاذ می‌کند، تأکید کرد.

رسانه‌های سعودی روز یکشنبه(دیروز) اعلام کردند که در حمله پهپاد یمنی به فرودگاه «ابهاء» در جنوب عربستان  8 نفر مجروح شدند که یکی از مجروحان جان خود را از دست داده است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز در یک نشست خبری گفت که روز یکشنبه عملیات گسترده پهپادی علیه دو فرودگاه سعودی «جازان» و «ابها» صورت گرفت. (جزئیات بیشتر)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن