ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105599
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
تیراندازی سرباز سعودی به نیروهای ارتش عربستان

تیراندازی سرباز سعودی به نیروهای ارتش عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک نیروی ارتش سعودی صبح امروز (دوشنبه) در استان «ابوعریش» در منطقه جازان عربستان سه تن از دوستان خود را با شلیک گلوله به قتل رساند. به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، منابعی در داخل ارتش سعودی با تأیید این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک نیروی ارتش سعودی صبح امروز (دوشنبه) در استان «ابوعریش» در منطقه جازان عربستان سه تن از دوستان خود را با شلیک گلوله به قتل رساند.

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، منابعی در داخل ارتش سعودی با تأیید این خبر مدعی شدند که دلیل حادثه اختلاف شخصی بوده و ماجرا از این قرار بوده که پس از اینکه میان فرد شلیک کننده و یک گروهبان نزاع شخصی در می‌گیرد، ضارب با شلیک گلوله گروهبان را به قتل می‌رساند.

بنابر ادعای این منبع، پس از آن نیز دو گروهبان دیگر به طور غیر عمد در حالی که در مسیر شلیک گلوله قرار داشتند، کشته شدند.

پس از این حادثه، فرد شلیک کننده با تحویل سلاح خود به دوستانش، خود را تحویل داده است. هنوز بیانیه‌ای رسمی از جانب ارتش سعودی در این خصوص صادر نشده است و منابع سعودی گفته‌اند که منتظر پایان تحقیقات پلیس منطقه جازان هستند.

منطقه «جازان» در جنوب عربستان و مشرف به مرز یمن به طور روزانه هدف حملات نیرو‌های انصارالله و ارتش یمن قرار دارد. هرچند دولت سعودی مسئولیت تأمین امنیت مرز خود با یمن را به نیرو‌های سودانی و یمنی همسو با دولت منصور هادی سپرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن