ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105619
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۴۱ شبه‌نظامی در جنوب عربستان

کشته و زخمی شدن ۴۱ شبه‌نظامی در جنوب عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله دیروز یکشنبه در عملیات مبارزه با ائتلاف سعودی، ۴۱ نفر را کشته و زخمی کردند. یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ نفر از عناصر مزدور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله دیروز یکشنبه در عملیات مبارزه با ائتلاف سعودی، ۴۱ نفر را کشته و زخمی کردند.

یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ نفر از عناصر مزدور به دست نیروهای تک تیرانداز در نجران و جازان کشته و زخمی شدند.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه‌های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‌ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

 

 

در همین راستا،‌ نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز شنبه گذشته نیز با انجام یک عملیات منحصر به فرد، شماری از نظامیان سعودی را کشته و زخمی کرده بودند.

یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت که تک تیراندازان یمن دیروز شنبه هشت نفر از نظامیان سعودی را در پایگاه السدیس در محور نجران از پای درآوردند.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داد و این حملات همچنان ادامه دارد.

بر اساس آماری که چند روز پیش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» منتشر کرد، تعداد کشته‌های ناشی از حملات ائتلاف سعودی به یمن از ۹۱۰۰۰ نفر فراتر رفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن