ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105626
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن 41 مزدور عربستان به دست تک‌تیراندازان یمنی

کشته و زخمی شدن 41 مزدور عربستان به دست تک‌تیراندازان یمنی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی بیست و چهار ساعت گذشته موفق شدند 41 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه‌های جیزان و […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی بیست و چهار ساعت گذشته موفق شدند 41 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه‌های جیزان و نجران به هلاکت برسانند.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی مناطق مسکونی بخش باقم در صعده واقع در شمال یمن را آماج حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند پیشروی مزدوران ارتش سعودی در منطقه "مجازه" در عسیر را متوقف کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کنند.

در حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "الزاهر" در البیضاء شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض توافق استکهلم با بیش از 15 خمپاره منطقه الجبلیه در الحدیده را هدف قرار دادند.

سه شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

هلاکت 8 نظامی سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنی؛ دفع حملات گسترده متجاوزانشلیک 2 موشک زلزال 1 توسط ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

 بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) چندی پیش منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن