ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105628
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت آمریکا، امارات و انگلیس از عربستان در جنگ علیه یمن

حمایت آمریکا، امارات و انگلیس از عربستان در جنگ علیه یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای نیوز، آمریکا، انگلیس و امارات بر حمایت کامل خود از عربستان تاکید کرده و خواستار توقف فوری حملات نیروهای یمنی شدند.  رسانه‌های سعودی امروز دوشنبه اعلام کردند که در حمله […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای نیوز، آمریکا، انگلیس و امارات بر حمایت کامل خود از عربستان تاکید کرده و خواستار توقف فوری حملات نیروهای یمنی شدند.

 رسانه‌های سعودی امروز دوشنبه اعلام کردند که در حمله پهپاد یمنی به فرودگاه ابهاء در جنوب عربستان یک نفر کشته شد و 7 نفر دیگر مجروح شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایت‌های عربستان شامگاه یکشنبه با پهپادهای قاصف2k فرودگاه‌های أبها و جیزان را هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

حملات پهپادی یمنی‌ها به فرودگاه جیزان/ارتش یمن: حملات به جیزان و نجران محدود نمی‌شود

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ادامه دارد و طی روزهای آینده در صورت ادامه تشدید حملات متجاوزان دردناک‌تر خواهد بود.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن