ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105656
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن: امارات و عربستان پیش‌قراول رژیم‌های خائن؛ معامله ترامپ به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین

انصارالله یمن: امارات و عربستان پیش‌قراول رژیم‌های خائن؛ معامله ترامپ به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که کنفرانس منامه و دیگر نشست‌هایی که با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود نقاب از چهره‌ بسیاری انداخت. دفتر سیاسی جنبش […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که کنفرانس منامه و دیگر نشست‌هایی که با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود نقاب از چهره‌ بسیاری انداخت.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: معامله ترامپ به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و مسلط کردن دشمن صهیونیستی بر فلسطین است.

انصارالله در ادامه تأکید کرد که نشست‌های توطئه‌آمیز حقایق را برای ملت‌های دنیا آشکار کرد و سطح خیانت برخی از رژیم‌های عربی را برملا کرد.

حماس: کنفرانس بحرین فروش فلسطین در مزایده علنی استپارلمان کویت خواستار تحریم کنفرانس سازش بحرین شد

انصارالله خاطرنشان کرد: ملت یمن علی‌رغم اینکه با تجاوز مواجه هستند اما این تجاوز نمی‌تواند بر ایمان آنها به مسئله فلسطین تأثیر بگذارد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله اضافه کرد: عربستان و امارات پیش‌قراول رژیم‌های خائن هستند و کنفرانس بحرین میزان توطئه آنها علیه فلسطین را روشن کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن