ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105664
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۳۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
انصار الله یمن باز هم حمله گسترده هوایی به 2فرودگاه عربستان انجام داد

انصار الله یمن باز هم حمله گسترده هوایی به 2فرودگاه عربستان انجام داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از المسیره نت، نیروهای پهپادی انصار الله یمن شب گذشته بار دیگر اهدافی را در فرودگاه های «ابها» و جیزان» با استفاده از پهپادهای «قاصف کی2» مورد حمله قرار داد. «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این رابطه گفت که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از المسیره نت، نیروهای پهپادی انصار الله یمن شب گذشته بار دیگر اهدافی را در فرودگاه های «ابها» و جیزان» با استفاده از پهپادهای «قاصف کی2» مورد حمله قرار داد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این رابطه گفت که در این حملات پهپادی، آشیانه‌های جنگنده‌ها و اهداف نظامی سعودی‌ها در دو فرودگاه مزبور هدف قرار گرفتند.

سخنگوی ارتش یمن و انصارالله تاکید کرد که دو فرودگاه سعودی مذکور هدف عملیات دقیق نیروهای پهپادی یمن قرار گرفتند.

وی افزود: فرودگاه‌های ابها و جازان در پاسخ به جنایت‌های ائتلاف متجاوز در حق ملت یمن و محاصره مداوم این کشور صورت گرفت.

یحیی سریع گفت که «پیشتر گفته بودیم که فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی سعودی مکان ناامنی هستند و تا زمانی که تجاوزات دشمن متوقف و محاصره رفع نشود، در معرض حملات ما قرار می‌گیرند».

وی از غیرنظامیان و شرکت‌های فعال در جنوب عربستان خواست تا از فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی و حومه آن دوری کنند.

این چندمین باری است که طی هفته های اخیر فرودگاه‌های جیزان و ابها  هدف حملات موشکی و پهپادی یمن قرار می‌گیرند.

یکشنبه‌شب گذشته نیز دو فرودگاه سعودی ابها و جازان در عملیات پهپادی نیروهای یمنی هدف حمله قرار گرفته بودند که در اثر آن یک تن کشته و 21 تن دیگر زخمی شدند.

در همین حال، ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی مدعی شد که یک پهپاد انصار الله را که قصد داشت مناطق مسکونی را در شهر«خمیس مشیط» هدف قرار دهد، ساقط کرده است.

سرهنگ«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف عربی عربستان مدعی شد که پدافند هوایی عربستان پهپاد انصار الله یمن که قصد داشت مناطق مسکونی را در شهر خمیس مشیط مورد حمله قرار دهد ساقط کرده است.

ادعای حمله انصار الله به مناطق مسکونی نوعی فراکنی عربستان است که مناطق مسکونی را از زمان آغاز تجاوز به یمن در سال 2015  مورد حمله وحشیانه خود قرار داده است و به جز مناطق مسکونی به بیمارستان ها، مدارس،مساجد، مراسم های ختم، منابع آب، آثار تاریخی حمله کرده است و زیرساخت های یمن را که در اصل ضعیف و فقیر بوده را نابوده است.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن