ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105689
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
سوئیس» یک شرکت هواپیماسازی را از همکاری با ائتلاف سعودی منع کرد

سوئیس» یک شرکت هواپیماسازی را از همکاری با ائتلاف سعودی منع کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوئیس همکاری شرکت سازنده هواپیمای «پیلاتوس» این کشور با ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی را ممنوع کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مرکز رادیو و تلویزیون سوئیس، وزارت خارجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوئیس همکاری شرکت سازنده هواپیمای «پیلاتوس» این کشور با ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی را ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مرکز رادیو و تلویزیون سوئیس، وزارت خارجه این کشور چهارشنبه (۵ تیر) اعلام کرد که شرکت مذکور قوانین ویژه ارائه حمایت لجستیک از نیروهای خارجی‌ را که علیه یمن وارد جنگ شده‌اند، نقض کرده است.

وزارت خارجه سوئیس از دادستانی کل خواسته در مورد نقض قوانین مذکور از سوی شرکت مذکور تحقیق کند.

وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد که در مورد ارائه خدمات و حمایت‌های شرکت پیلاتوس در کشورهای عربستان سعودی، قطر، امارات و اردن تحقیقاتی انجام داده است. بر اساس تحقیقات وزارت خارجه سوئیس، این شرکت در رابطه با خدمات لجستیک خود به نیروهای مسلح سعودی و اماراتی فصل یک قانون فدرال سوئیس را نقض کرده است؛ چرا که این خدمات در تضاد با اهداف سیاست خارجی این کشور است.

با این حال، وزارت خارجه سوئیس شرکت پیلاتوس را از همکاری با قطر و اردن منع نکرده است.

عربستان سعودی در قالب ائتلاف عربی از ابتدای سال ۹۴ برای سرکوب انقلاب در یمن و جلوگیری از قدرت گیری انصار الله این کشور به یمن حمله کرد. این ائتلاف طی این مدت بارها مرتکب جنایات جنگی شده است.

بر اثر این جنگ که همچنان ادامه دارد، د‌ه‌ها هزار نفر که عمده آن‌ها غیر نظامی هستند، کشته و زخمی شده‌اند. روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست سوم آگوست (۱۲ مرداد ۹۷) نوشت که تلفات جنگ در یمن بیشتر از آن چیزی است که در آمارهای رسمی اعلام می‌شود. این روزنامه شمار کشته‌ها را نزدیک به ۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن