ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105693
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام‌های پارلمانی جمهوری چک: برخی اعضای ناتو مسبب درگیری‌های سوریه، یمن هستند

مقام‌های پارلمانی جمهوری چک: برخی اعضای ناتو مسبب درگیری‌های سوریه، یمن هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو نماینده مجلس جمهوری چک با انتقاد از برخی اعضای ناتو ، آن‌ها را عامل درگیری‌ها در منطقه بر شمردند.  به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» «لئو لوزار» از نمایندگان مجلس جمهوری چک در گفتوگو با وبگاه رسمی مجلس این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو نماینده مجلس جمهوری چک با انتقاد از برخی اعضای ناتو ، آن‌ها را عامل درگیری‌ها در منطقه بر شمردند.

 به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» «لئو لوزار» از نمایندگان مجلس جمهوری چک در گفتوگو با وبگاه رسمی مجلس این کشور گفت که برخی اعضای ناتو حامی فجایع در کشورهای یاد شده بوده و این مبین این نکته است که این کشورها تابع و مجری سیاست‌های آمریکا هستند.

این مقام پارلمانی جمهوری چک اظهار داشت: «مقام‌های غربی که مسئول این جنایات هستند  ، باید در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند.»


نشست نمایندگان مجلس سوریه و جمهوری چک

بر اساس این گزارش، ائتلاف بین‌المللی موسوم به «ائتلاف ضد داعش» به رهبری آمریکا که سال ۲۰۱۴ شکل گرفت، بدون اجازه دولت سوریه دست به عملیات ادعایی علیه داعش زد و از شبه نظامیان کرد سوریه و سایر گروه‌ها حمایت تسلیحاتی و لجستیکی کرد. به رغم ادعاهای دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج نظامیان آمریکا از سوریه، هنوز نزدیک به دو هزار نظامی آمریکا در این کشور حضور دارند و علاوه بر استقرار غیرقانونی در شمال شرق، منطقه «التنف» واقع در نزدیکی مرز سوریه با عراق را نیز در اشغال خود دارند.

«استانیسلاو گراسپیک» رئیس گروه دوستی پارلمانی چک و سوریه نیز در گفت‌وگو با سانا از تلاش‌های دولت روسیه در از بین بردن تروریسم در منطقه به ویژه سوریه قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن انتقاد از رویکردهای آنکارا در علیه دولت سوریه اظهار داشت ، ترکیه در حمایت از تروریست‌ها در سوریه با آمریکا و رژیم اسرائیل همگام شده و در برهه‌ای که روسیه در حال کمک به دولت قانونی سوریه برای نابودی تروریسم است، آن‌ها از تروریست‌ها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن