ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105696
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم در مسیر کربلا قدم برداشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، یادواره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین شهدای دستگاه قضایی شهرستان ورامین با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و مسوولان این شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه روغن کشی برگزار شد. آیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، یادواره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین شهدای دستگاه قضایی شهرستان ورامین با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و مسوولان این شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه روغن کشی برگزار شد.

آیت الله کاظم صدیقی در این مراسم با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: گرامی می داریم نام، یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و به‌ خصوص گرامی می داریم نام و یاد شهید مدافع حرم مهدی ثامنی که بعد از گذشت ۳سال و ۵ ماه به میهن‌ اسلامی بازگشت.

وی افزود: شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی در مسیر کربلا قدم برداشتند و حضرت امام حسین(ع) را الگوی خود قرار دادند.

ایشان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی واقع شد که در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: شهدای ورامین جزو پیشگامان انقلاب هستند که برای دفاع از مرجع تقلید خود به پا خواستند تا از ولایت و رهبری دفاع کنند.

وی افزود: شهدا در مرور زمان حادثه ساز هستند و همیشه زنده بوده و هستند. خون شهدا هیچ وقت پایمال نخواهد شد چرا که با خون خود آینده را مشخص می‌کنند.

صدیقی گفت: شهدا زنده هستند و پیش خدای خود روزی می‌خورند. شهدا را مرده خطاب نکنید چرا که خدا بندگان خوب خود را پیش خود می‌برد و در همه مجامع حضور دارد و تمامی حرکت‌های ما را مد نظر دارد.

وی افزود: با جمع بندی این موارد مشخص می شود که شهدا در همه جا حضور دارند و در مراسم یادواره شهدا حضور یافته و میزبان میهمانان خود هستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: بندگان با چشم دنیوی خدا را درک نمی‌کنند، چرا که خداوند متعال از رگ کردن انسان به او نزدیکتر است.

ایشان افزودند: شهدا همه هستی خود را در راه خدا و دفاع از دین تقدیم کردند. اعمال شهید همه به حسنه تبدیل می شود و همه چیز در پرونده شهیدان رنگ و بوی خدا می‌دهد.

صدیقی با اشاره به اینکه خون شهید مطهر است، افزود: شهید خودش پاک است و هرجا که مزار شهید وجود دارد به مرکز فرهنگی تبدیل شده است و بندگان با حضور در آنجا توبه می‌کنند تا به پاکی برسند.

وی گفت: شهید وقتی شهید می شود وارد بهشت می‌شود و  تمام خوشی‌ها را به شهید می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ما باید در مسیر حق و الهی قدم برداریم تا جایگاه بهشت نصیب ما‌ نیز شود. از خدا می‌خواهیم که در مسیر شهدا قدم برداریم تا خدا لذت شهادت نصیب ما کند.

صدیقی افزود: انقلاب اسلامی خدمات زیادی داشته است و تا حدود زیادی از لحاظ امکانات رفاهی مطلوب است.

وی افزود: بعد از انقلاب  از نظر دفاعی در منطقه و جهان در قله قرار داریم؛ ایران از نظر پیشرفت نظامی قدرتمند شده است.

ایشان اظهار کرد: دلیل مذاکره آمریکایی‌ها این است که از نظر دفاعی و تکنولوژی‌های مختلف علمی، نظامی و عمرانی در منطقه حرف اول را می زنیم.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: پیشرفت های به‌دست آمده همه از برکت‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهادت هنر مردان خداست و نصیب هرکس نمی شود. شهادت قسمت کسانی می شود که در مسیر خدا قدم برداشته‌اند.

ایشان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در خارج از مرزها به مبارزه با استکبار جهانی رفتند تا اسلام همیشه پایدار باشد.

امام جمعه موقت تهران افزود: انقلاب اسلامی ایران رو به پیشرفت است و علت مشکلات اقتصادی کشور ضعف مدیریت برخی مسوولان است.

صدیقی گفت: مشکلات کشور رفع می شود و سختی ها در آینده نزدیک به پایان می رسد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شهید بهشتی متفکر، فیلسوف، مبارز، معلم و دلسوز جامعه بود، افزود: ولایت مداری شهید بهشتی برگ زرین وی بود و همیشه پرچم ولایت را در قله ها می‌دانست.

وی با بیان اینکه بهشتی شهید راه بی عدالتی برخی رسانه ها شد، افزود: بهشتی همیشه گوش به فرمان رهبری و ولایت بود؛ مظلومیت بهشتی زبان زد خاص و عام است.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: تبلیغات سوء توسط دشمنان باعث شده بود که شهید بهشتی در جامعه مظلوم باشد؛ شهادت بهشتی باعث شد تا پرچم‌داری و علمداری وی برای همیشه در جمهوری اسلامی بر افراشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن