ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105697
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
غافلگیری دوباره مزدوران و نظامیان سعودی در جنوب شرق عسیر عربستان/ پیشروی خیره‌کننده رزمندگان یمنی در منطقه راهبردی «مجازه» + نقشه میدانی و عکس

غافلگیری دوباره مزدوران و نظامیان سعودی در جنوب شرق عسیر عربستان/ پیشروی خیره‌کننده رزمندگان یمنی در منطقه راهبردی «مجازه» + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله با پشتیبانی یگان توپخانه، عملیات گسترده‌ای را در محور شمالی استان صعده و جنوب شرق استان عسیر عربستان علیه مواضع مزدوران و نظامیان رژیم سعودی انجام دادند. براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله با پشتیبانی یگان توپخانه، عملیات گسترده‌ای را در محور شمالی استان صعده و جنوب شرق استان عسیر عربستان علیه مواضع مزدوران و نظامیان رژیم سعودی انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی مواضع نیروهای مزدور چند ملیتی و نظامیان سعودی را در محور «مجازه» در استان عسیر هدف قرار دادند و پس از درگیری‌های سخت و نفس گیر موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند.

به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی در جریان درگیری‌ها توانستند مزدوران و نظامیان سعودی را عقب برانند و مساحت وسیعی از مناطق را به همراه چند پایگاه به کنترل دربیاورند و شماری از آنان را کشته و زخمی کنند.

بالگردهای رژیم سعودی نیز برای متوقف کردن پیشروی‌ها، حملاتی را علیه مواضع رزمندگان یمنی انجام دادند که بی نتیجه ماند و در نهایت نیروهای مزدور با متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند.

نیروهای یمنی در جریان درگیری‌ها موفق شدند تعدادی از خودروهای نظامی مزدوران سعودی را هدف قرار دهند و منهدم کنند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله نیز تجمع مزدوران را نزدیکی گذرگاه مرزی علب در جنوب استان عسیر عربستان هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی را در این محور با موشک «زلزال ۱» هدف قرار دادند و شماری از آنان را کشته و زخمی کردند؛ خسارت‌های سنگینی در این منطقه به مزدوران وارد آمد.

اواسط هفته گذشته نیز رزمندگان یمنی در شمال استان صعده و در نزدیکی منطقه مجازه استان عسیر عربستان موفق شدند تعدادی مقر، کوه و ارتفاع از جمله «البراکین، السیاف، و الطرابیل» را از کنترل مزدوران سعودی خارج و به سیطره درآورند.

این عملیات بیش از ۷۲ ساعت به طول انجامید و نیروهای یمنی علاوه بر کشته و زخمی کردن شمار زیادی از مزدوران سعودی، ۵ خودروی نظامی و تانک را با موشک‌های حراراتی منهدم کردند و مقادیری تجهیزات را نیز به غنیمت گرفتند.

به گفته منابع میدانی، مزدوران سعودی در روزهای گذشته با پشتیبانی نیروی هوایی عربستان حملاتی را از سه محور علیه مواضع رزمندگان یمنی در نزدیکی منطقه «ابواب الحدید» در بخش باقم در شمال استان صعده انجام دادند.

اعلام الحربی

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه با وجود حملات سنگین هوایی در منطقه ماندند و پس از چند ساعت درگیری سنگین، حملات را به طور کامل دفع و شماری از نیروهای مزدور سعودی را کشته و زخمی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله در ادامه پس از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع مزدوران سعودی را در منطقه «ابواب الحدید» با سه موشک «زلزال ۱» هدف قرار داد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

نیروهای مزدور سعودی در تلاش هستند با اشغال کامل بخش باقم، نفوذ خود را در استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) افزایش دهند و امنیت مناطق جنوبی استان عسیر عربستان را به طور کامل تأمین کنند و از پیشروی رزمندگان یمنی در این محور جلوگیری به عمل آورند که تاکنون ناکام مانده اند و به نتیجه‌ای نرسیده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن